Monday, July 20, 2009

.: cerita silam plus kisah baru :.

halluu.....arini aku nk update sebab aku busan, marah, teringt, sume ade....kim*...

sabtu, 18 julai 2009
xsabar nk jmp awek tercinto den ni...hehe..seminggu tak jumpo...haha..cam lame jek kan...dulik la...awek den...bukan awek ko...tp...pepagi tu ade sesuatu...aku tak tau la ape la kene beliau kan...terkesima shah rukh khan lalu depan ke...tom cruise menyerupai aku ke..hahaha...takmo cite tapi biar lah gmbr hiasan di bawah menjadi petunjuk....yanggg....bayangkan keadaan itu terjadi pada e71?? mau meraung...hehehehe....

ini adalah mee kari...sedap...lagi sedap klu perisa tambahan tu ade...kikikiki

ini adalah hphone yang digunakan oleh saudari aku tu buat sementara waktu...tp skang tepon die dah ade perase...tanpa MSG lagi...hwahwahwa...jgn mareh..



ahad,19 julai 2009
hadoi...lame nye kan...hahaha...
at last my super car kuar pon..sampai je worksyop tgk kete aku yang muke nye baik jek...tak garang langsung!! setendet gile....ish ish...malu nk pakai..hahah...aku tak reti nk pakai setendet gaban ni...hahahah...so cucuk kunci...start kete...vroom...fuhh lega gile dapat dgr balik bunyi kete tu...pastu seminit panaskan enjin...kenape seminit?? sebab aku pakai fully syn..hehehe...so minyak melekat2 tu ade lagi..hahah...so aku rev sampai 5k...kenape?? sebab nk pasti kan vtec ku terbuka...tp aku dah pelik...tiade perubahan bile aku rev sampai 7k...adoi...problem...

dan aku teringt ijai owner lame penah jadi camni...so aku pon ikut care loyai setelkan prob tu...haha...aku reverse kete tu...dan ter amat heaven...ade jalan lurus...lebih kurang 200m...ape lagi...training drag kejap...hahah..nk pastikan DOHC vtec aku berfngsi...lepas panas line 3 4 kali...berjaya la aku dgr 5k jek...ngauman vtec kembali didengari...setelah berpuas ati..baru aku call kekasih..hahahaha...lawak2...adik aku geleng pale...hahaha...sabar ye diklan layan abg ko ni...hahaha...


isnin,20 julai 2009
hurm...arini ari marah aku...siot btol la...dlu time mintak...gigi tu lembut gile dari lidah tu...agak chii perangai housemate lame aku...kate nk bayor...pastu aku gak kene tanggung skang ni...tertunggak punye banyak...hadoi....
mengape la sume ni nk jadi kat aku....aduh...demit sungguh la..astro oh astro mengapa kamu menguji kesabaran aku....hadoi....payah tau cari duit...senang2 je ex-hosmate aku menghabiskan sen aku....ish...rase cam nk bunuh jek....demit...




agande 2.....

ha.....logo ape bawah ni???
ini la logo "satu malaysia" yang di lancarkan aritu....
ni pembawakan PM kite DS Najib...huhuhu...aku keje tingkat 2 opis die ni pon xpenah jmp die lagi..huhuhuh..."rakyat didahulukan pencapaian diutamakan...."
ngehngehngeh...
satu malaysia | one malaysia

6 iDeas:

Amiha Ayu July 20, 2009 at 4:04 PM  

betul2 masuk lam mee rupanya..
akak mati2 ingat dia buat lawak ari tu jeng oii..
ya rabbi..

benar2 kejadian rupanya..
huhuhuhu

bojeng July 20, 2009 at 5:29 PM  

hahaha...memang lawak kak...heheh tp itu lah best nye...heheheh

Anonymous July 20, 2009 at 11:50 PM  

terbaek.. pasni hang leh order je mee kari perisa hp.. mintak mee lebih.. wakakak

Gua! July 21, 2009 at 3:54 PM  

ohooo...inikah cerita mee kari dengan hp? wkaakakakakaaa

Diana-k July 21, 2009 at 9:29 PM  

eishhhhhhhhhhh!!!

Mrs Fedanza August 6, 2009 at 4:21 PM  

nak juga rasa MEE KARI + HP

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP