Wednesday, July 15, 2009

.:BMW siri Enam:.

hurm....bertambah lagi la jerawat...hahaha...berangan lagi...kete ni kan...memang sgt menangkap mate aku...tak kire la kaler ape...kompom cantik duhhh kete ni....BMW 6-SERIES...gile gempak...dengan panjang nye....dengan lebar nye...memang sgt kene la kan...fuh....tp nk tau tak rege die bape skang???? meh aku g tau korang... RM808000 dan harga itu TIDAK TERMASUK INSURAN ye kawan².....pergh....aku tgh menangis ni...ape la mahal sangat....dem!!! hahahaha...hish...dapat merase duduk dlm pon jadi la...sape bleh bagi aku peluang ni??? tolong la...hehehe...

ha...ni versi sport nye....sememangnye aku suke je nk mengubahsuai ni...tp klu dah tahap camni...pergh...lawo sungguh!!! idung BMW ni mmg menawan...lampu nye....haa...ade special sket...MAN1010....number plate tu aku tgu je kosong nnt...nk kasi taruk kat kete baru....hahahaha....


pergh....bonnet CF....mencakar nk membeli nye ni...sekali lagi...dem!!!...style duh kete ni...simple je design nye...tapiiii....hahahaha...lu pikir la sendiri...hurm...korang pastu nmpak kan...kete ni number plate nye....still 1010....ED siap...E for who??? D for who??? sila lah jawab...ngehngehngeh...klu nk cun lagi tambah hardy blakang ED tu...hahaha jadi la ED Hardy...kahkahkah...



simple mudah, pimple jerawat....poster ni menerangkan segalanya....hahaha...amacam smart tak poster ni?
grrr.....geram kt kete ni....

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP