Thursday, July 23, 2009

.:Happy Birthday DS Najib:.

Assalamualaikum.....kembali nye aku di persada bloging ni...hahaha...cam bagusssss....bosan dol tak reti nk tulis ape...tp ade cte...cte menarik...nnt aku cte...hahah..

ini adalah tupperware....sebelum tupperware ni kosong...ade isik keropok....dari bulan 3 keropok tu ade situ....hahaha...datang sorang budak name sebenar SYUKRI tapi masuk opis ni dapat name FARUK....wakakakaka...muke ganas tapi hati halus...hahaha...

die punye lapor...selamba abiskan sume keropok berumo 4 bulan tu...hahaha...selamber la lu FARUK....

hhaaaaaaaa....ni kembar siam opis ni....2 2 dari UPM....yang oren pekat tu WARY....yang oren cair tu ZAM....tak leh pisah dorang ni...wary tu bukan urut si zam tu...tp tgh ngaco zam wat report...hahahaha...lantak korang lah bai...

ni pulak AJIB....bukan ajibah ye...hahahha...name ajibah tu selalu disebut klu nk kuar makan pastu ade 'org' tu tepon...hahahah...

konon2 serius plak mamat ni...hahaha...kemas dorng ni....hehe...korang nmpk tak bnyk post it stiker kt sebelah zam tu...hahaha....agak2 sape nye meja???

ni...SITI ZALEHA....staff baru...umo...29..single tp aku tak tau la available ke tak...hahaha...die duduk sebelah KHU....pening la minah ni layan perangai kawan aku tu...hahaha...

korang nk tau tak...ape binatang tunjuk muntut nye ni???
hahaha...aku ngn khu sangat sayang binatang peliharaan ni....cute sangat...hahahaha....dan rambut nye teballll.....tidak NIPISSSS..kekekeke..
name die "BARL"

hahaha...camera handphone pon leh wat bokeh....bak kate org kan...klu mmg ade ilmu kt memane pon leh di olah kan...so....hehehehe...bayang kan klu dapat f1.0....ha...xnmpk dah muke siti tu...hahahaha...hensem tak BARL??? rambut style same jek style aku n khu...hahahah...

ade org tak suke ngn BARL ni sebab jeles rambut die tebal...hahahahhaha...opsss...terlebih sudah...

hai kak shimaaaa.....kak shima ni lebih kurnag macam mak la dalam department aku...hehehe...selalu ooo nasihat aku....tpi klu bab jodoh ke kawin ke or ape2 pasal rumahtangga....die EXPERT...hahaha..nk menjodohkan org pon die power....aku tunjuk la 'future' aku....die trus setuju n trus soh tunang....hahahaha....sabor kak...heheh

so....inilah tempat aku....satu laptop satu PC....ehsan DELL Malaysia...kemas tak??? haha...takde cte pasal diri sendiri...haa...satu je aku nk congrat kt diri sendiri...AKU LULUS EXAM LAW GOV.....yeay!!! dah boleh CONFIRM!!!! yahooo!!!!! TAHNIAH ERMAN BIN IBRAHIM....

hahahhaa.....korang mesti tak sabar nk tgk sape khu ka....haaaaa....ni la budak otak senget name KHUSSAIRIEE.....ya Allah..umo bnyk dah ni...tp ko tgk perangai..org pakai baju batik...die pegi bantai pakai baju nk masuk kelab dangdut...selambe btol....ntah la..aku tak reti nk ckp camne perangai die...korang tgu je la next cte pasal opis aku...ghaahahahah...tp otak gile sekor ni...

and sape2 nk wat website CANGGIH.....leh ctc aku...sbb si khu ni POWER....tu je....

ni MEL....BINI ORG ok...name suami ZUL....umo pon bnyk...hehehe...tp otak sempoi....bagus....tu jek...tak bnyk review pasal die..tp die suke bawak bakul pegi picnic tu datang opis...hahahaha..

serius berkerja??? tidak perlu....kami boleh gelakkan anda....tak caye...pagi tadi je ade org dah terkena pasal kesalahan diri sendiri...ade ke "enuff" perkataan bahasa melayu....hahhaa...

zam ni testimoni kedua atas kehadiran aku ke seminar laugh therapy...hahahaha....bengong...anta aku ngn khu plak tu...kaki gelak kuat kt opis...hahaha...so si zam ni tensi wat report yang aku rase hurm....no komen....kang ade bos2 aku bace blog ni kang mati aku...hahaha...

haaa.....zam dah serius balik...sebab nk siap kan cepat...sbb kitorang nk makan freee!!!!! hahahahah....TERIMA KASIH KERAJAAN MALAYSIA!!!!



sape tu??? aku nk amik gmbr Najib...tp die plak...huh!!!
anyway HAPPY BIRTHDAY BIG BOSS!!!

uiks.....sya pon ade....eh...syamil...kekekek...tu biase la...reen....si jogger terhebat...hahaha...reen jom jog!!! kite lawan sape leh kurus dulu...hahaha

die tgh mencari angle yang nmpk die kurus...hahaha...tp baju ko nice la reen...ijau....klu ade putih bulat tgh2 lagi power....hahahah

ha.....ni la FARUK....paling kiri...hahaha....tgk die tu ganas tak....tp kekadang aku kesian gak tgk die....hehehe..

gaye poyo khu...hahaha....si wary plak macho jek...hahaha dan faruk try wat muke suci..hahahah...

haaa....pakai baju selain ijau tu la bang nan....bnyk berkongsi cerita die ni...best otak selambe..
hahaha...tp tetiap pagi aku potong die kt hway..hahaha..

3 iDeas:

Gua! July 23, 2009 at 5:26 PM  

wahh..mewahnyaaa.ada laptop, ada desktop.untung keje gomen..

bojeng July 23, 2009 at 7:55 PM  

hahaha...untung la sangat...amiinnn...alhamdulilah ape yang ade...

Anonymous July 25, 2009 at 10:48 PM  

sib baik trick menyorok berjaya. ahaks. ok jom2... azam tahun ni nak lari sejauh 21km konon. dah nak habis tahun dahhhh ni. dah nak pose plakkk tu. huhu

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP