Monday, June 29, 2009

.:a W a N:.

selamat pagi isnin...
ade sedikit ruangan tuk aku isi pagi ni..
hehehe..
walaupon tak bnyk tapi sikit la kan..
ni antara sekitar ari sabtu aritu...aku dah lame tinggalkan tempat ni...tetibe adik aku masuk plak belajor kat sini...hahaha...takpe la..
so aku pon rase nk bawak camera...so aku bawak...tgn tak cukup sebab nk tolong adek aku tu angkut bebarang die..
so aku pon snap2 lepas sume terangkut...ni testing lens ngn CPL ngam tak nk gune tgh panas terik tu..
so...ngam...tgk hasil awan ni dulu...cam biase...awan dah jadi satu kemestian klu ade kepul2..kompom teruja...tak tau la sebab ape tapi yang aku tau...lawo...heehehehe...


ni edit berlebih....ntah pape2..asal biru jek...tp kekadang ade gak seninye kan...seni tersembunyi gitu..hahaha


2 gmbr diatas...ade niat sebenar nye...tp tak jadi sebab langit cerah...n matahari pon di litupi awan seluruh nye kan...cahaye yang kuar celah2 awan pon xbnyk...so shot jek la..hehe..

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP