Wednesday, June 10, 2009

.:sekitar waktu mesyuarat agung:.

ha..aku dah lupe tarikh nye...mesyuarat agung badan kebajikan dan sukan pejabat perdana menteri...hurm...mesyuarat berlangsung dgn hebat sekali...hahah...ok aku bercerita melalui gambar la ye...

ha...sape nk kenal bossssss aku...tu la..tuan haji samsuri...name glemer sam kot..haha..selambe jek aku kan...xpe2...yang sebelah die tu en.huzairi...hurm....boss aku la jadi pengerusi aritu...class?? iye la kot..hahah

adakah ini tekun atau berlakon??? haha..selamber gile aku...dorang ni kompom la tekun...aku je mmg dari dulu sampai skang belakon sibuk2....hahahaha


hurm....sedikit hasil dari camera 400D aku...bokeh ni cun tak???? pakai lens sumbangan toyol...terbaik...

dapat goodie bag tuuu...aahahahaha....ape ade dlam tu?? malu nk btau...so aku takmau btau...ahahaha....so tanye la sesape yang ade dapat bag tu...hahaha


hasil kreatif yang tak brape kreatif lagi..hahaha...ni la meja mesyuarat kami....nice tak???
wekk...hahahaha


haha...kaum adam...

eh...ade name aku ade??? pergh...keje baru 2 thn...demm!!!

saya sokong!!!!!! hahahaha

ek eleh....bajet fokus...ha..ni la wary n zamri....ahahaha

uiks??? tdo ka???? hahahahaha....

eh.....abang wari kite ni emcee la hari tu...wakakaka...cover beb cover....hahaha

ha....yang baju biru torkois tu...eh..tudung...tu dah pencen..so aritu kite macam meraikan tempoh perkhidmatan die la...hehehe..

hahaha....tiada kerja....hahaha

khu n azhar....sama besar tak sama berat...hahahaha

di meja pengadilan perut2...hahaha...cam biase....lepas meeting...makannnn....jgn jeles...hahaha

pergh.....osah sodap eh ni zam...hahahaha padahal makan telur sambal jek...

ajip...sedang sibuk mamam....wakakakak..

q...qq.....beratur amalan mulia....beratur nk amik makan...hihih

ha...dpat adiah...best best..!!!

budak buat2 sibuk....ni la contoh nye...hahaha

ni budak nyemak plus senget...hahaha...kuat makan ni budak ni..hahah

ha...ni paling senget...haahahha

zamri tak reti duk diam....tu pasal gmbr jadi camtu...hahaha

1 iDeas:

Diana-k June 10, 2009 at 3:26 PM  

asal ayat cam ala2 patah niee bang bojeng???

terpengaruh kah??

muahaahahahahhaa

class?? wek??? eyyy!!
kembalikan kekasihku yang duluuu!!

owh tidaaaaaaaaaaaakkk!!!

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP