Monday, June 15, 2009

.:ha ha ha:.

aku rase ade yang menyampah bace blog aku ni kan...hahaha...korang menyampah ke??? maaf la ye klu ade rase menyampah tu buang2 kan la...tak baik...kalau agak korang bosan bace ape yang ade dlm ni...xpe...jgn marah aku...aku akan natural kan balik...hehehe...sabar ye...ok arini aku mule kan dgn gmbr kasut futsal yang aku tgh cari2 ni...ape komen korang???

hurm...saje pilih kaler ni..hehe...menyampah gak ke korang aku pilih kaler ni...ala...kire semangat la kan...kaler feveret awek aku purple..heheh...so klu aku main ade lebih semangat sket...heheh..yela...die dah la nk duk jauh sket kan...so ade la sket peneman aku time men bola nnt...hehehe...korang nk menyampah...menyampah la...asal jgn maki2 aku...huhu

10 iDeas:

Diana-k June 15, 2009 at 11:54 AM  

uiiii...kasutt baruuuu!!!

purplleee!!!

atty's June 15, 2009 at 12:00 PM  

tak nyampah pun..
wah kasut futsal kaler purple..

sitekateki | dD June 15, 2009 at 12:21 PM  

smart la warna purple tu...
look nice...

saper plak yg dok menyampah kat abg bojeng nie...
adoiii...diorg jeles kot...

Tokey_Nike June 15, 2009 at 12:23 PM  

Bosan tue idak ler. kalu bosan pun wa tetap buat laluan kat sini gak. Kasut tue memang dah menarik tapi bila tengok bulu kaki tue yang wa takleh tahan... waakakaka

bojeng June 15, 2009 at 12:36 PM  

haha....belom beli lagi...baru recce jek....kire kene la dgn tema recce jalan kan...hahah...bulu kaki aku tu mmg camtu...hahaha....

the.flyingtoyol.inc June 16, 2009 at 1:22 AM  

cheh... aku hingat kaki gorilla maner lah pki boot Nike nie tadik..... akakakakakaka......

haya_yaya June 16, 2009 at 10:59 AM  

uuuiiii.....canteknyerrrrrrrrrrrrrrrr....bulu kaki..hahahahahahaaaa...

Anonymous June 17, 2009 at 5:22 PM  

cntik ksut tu.. tp yg bt rosak mood 'hutan belantar' tu.. tolg la tebas jeng.. wakaka

bojeng June 17, 2009 at 7:27 PM  

woi woi...
bulu kaki tu hiasan semate je....waaaaaaaaaaakaaaaa

Anonymous June 17, 2009 at 11:23 PM  

xde r jeng.. bersimpang siur bulu kaki ko tu.. letak semut dlm tu mau sesat beb.. hahaha

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP