Thursday, February 5, 2009

ape yang aku nk tulis ni korang tak yah bace la...aku sekadar nk menekan2 keyboard...time aku tulis ni...aku tak tau pikir ape...aku lemah...aku gagal...mane semangat aku...mane ketahanan aku..mane kesabaran aku...mana ketabahan aku...aku gagal sebagai seorang lelaki...aku tau manusia tidak lah sempurna yang disangka tp kite masih boleh menjadi sempurna pada seseorang...ya...ia mengambil masa...tetapi ikut jugak pada usaha kite...senyuman aku hilang...mcm chi...adakah watak lama aku datang balik..??? ape yang aku wat sume salah...kenape??? aku rosakan keadaan yang baik...aku rosak kan bermacam2...kenape aku tidak bersikap terus terang...kenapa manusia susah untuk bersikap terus terang...bukan aku seorang..tetapi SEMUA...aku ulang balik SEMUA!!! kalau kite tegur org tu tuk bersikap trus terang ...bagus...tu bermaksud kita sedar....dan menegur diri sendiri sekali...aku menjadi seorang yang gagal arini...kenapa manusia begini???kenapa tidak terus mudah senang dan segalanya positif??? knape perlu ade negatif....sial la...kenapa aku negatif sgt arini...damn!!! sory...aku gune bahasa kasar...ini mmg aku...kekadang kite respek...tp org tak respek...bnyk kali aku btau mende ni...tp tu la...tak semua mende kene respek...salah respek jd mende lain...motivasi aku arini menurun secara mendadak..aku tk penah rase camni wat sekian lame...ape yang aku salah ape dosa aku arini ek??? knape aku rase macm bnyk je bende tak elok jd kat aku ni...hadoi...ape yang aku nk buat dlm keadaan camni??? ape harus aku lakukan??? aku rase diri aku bodoh sgt arini..mane pegi nye kesabaran aku selama ni??? sape yang ubah aku arini ni??? hadoi.....aku mangsa....aku pemangsa....semangat ilang...sakit sampai...org sakit ati ngn aku pon ramai...aku susah kan idup aku sendiri..ape perlu dilakukan dlam keadaan begini??? sedih???? wat pe nk sedih....dah mmg salah aku kan...kecewa???? y aku kecewa ngn prestasi diri sendiri arini....sakit??? hurm....sakit sebab sendiri punye hal....ah...ape sebab nye ni???? ade sesape tak puas ati ngn aku doa aku jd camni ke???? plz la..aku sakit la macam ni...

dkjjahdheidfoenyvorciujoirxrheubynvroicljslxkhcoexmlkahutgrcnhdjkslmxakjlfahfuregwl,xzklndhgurioghroumxklfmjxghrugnhlkwmxljklnhiogrhuiorncoy ygyromc re gryiogreumcgoperghorehgmogce gre0urexu,c eurger,ug9recugrencgreuv0remjgreivunre8mcjricnmr8nrmitnremuerchrmoprhctnrivhromcimrnvhremocoruhtnreuocm ourem ruocymrocumructm rutcrmycturectmyut,xw;pxru,weriuowpqoiu,qpoiu,lahmabvcnv,bnhjkgfyguritowuirojklsajdflkhkbvncbvc,.cmzjkfjiewuew85306783807380ucifom fwirwomuri cweuriweou riewruwei ruewro iru weurweoi ruweirurq9qopwuioper ;emajc.xjdxk f ioro sdfksdlcmjmciow ejfiewo cfpjmjewitvnojptieoje,jrewoijmwoetjtoirmjgiof,tjoiwmjeiowjmiofwejro,dj,kqwpos,jdwotj oiv jtiojwio jiidjsdid,jewiopjmiojioewu8435u845u84564u6895685839r 4 395 4395 34u5u 43u5435 43 543u5 943u5 4395u43905u43cm4u904u590 4u59435u44u439t43u,tdj43itm43tut5mtirjkcg,tjh gioutiourpe,ediowepr,xkweopmjrtioptvruittuyrmeijl,klsd,fkdgdjfkmgvjioe,jgtrofdklj,dklgmjviovu903u90v u59uipod,iorjkelmjrt04ui3poirk,l,jtgrkoptu39t,0p34irolp;dskf,0pwc490tu4mt095uy5op,yj6ylkrjlmsjfxlvfnvbmeoiyuiwrqowpwiqopemtrrjtklrc,jgklmlsmdxfklsdmhritur ei ewifiwoercwemi jw ifwmicruwerxjwelx,rjewixfmjeirhmgcijmfxj,ljdfeiomfcrjhigcmojrf,lcjfcirmjgriogmc rio........................................................................... ................................................................................................................................................................................................................. .........................triojtvrec,re

thanks for read my blog...bye...juz see u in flickr ok...daa..............................e n d o f s h o o t i n g f r e a k ! . . . . .

2 iDeas:

Loyai_Drift aka JoyTT February 5, 2009 at 7:13 PM  

bab yang atas tuh wa tak brape paham bro.. yang bwh tuh bahase German wa paham laa... aper dah jadik bro.. huhuhu

It's me... L@N February 6, 2009 at 12:21 PM  

weh, rileks ar.. hdjwkfb swjkcdh bdgh²hjds ╓ghksegwdj sdgh? fxjgf!HFDJGhjxgh■ gdj gfsjthÖdhj dgghy...

dgwkg. gdgsfghh sgwue3bdjeu hcfrekjy...

hswtiubm... dhs hdshtj dep[308eej... chow..

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP