Wednesday, January 7, 2009

PICTURE OF THE DAY

sedih la tgk gmbr ni...ish ish...anyway cube korang pikirkan...ape tindakan photoG tu??


hurm....korang tgk...ramai ke tak yang jadi photoG tuk mende2 camni...


hehe..aku nk gelak tgk gmbr ni...ha..ko tinggal sorang baru ko tau kan...


pengorbanan bapak ni...ko dapat tgk tak dari air muke lelaki tu nmpk kesungguhan nk jage anak2 die tu...aku sgt terharu la lihat tgk kaji gmbr ni...ko ingt dorang ni cam kite ke?? tak beb...dorang tak cukup makan sume..kite kt sini camne?? siap membazir2 kan...bersyukur ok...selagi tuhan tu bagi kite kehidupan yang macam ni...jgn lupe dgn perkataan ALHAMDULILAH tu...

ha ni la angan2 aku...aku nk amik gmbr dlm perang...so dorang pakai sniper ade peluru aku pakai sniper pakai memory card jek...klu ade peluang ni diberi kat aku...before aku g sini...aku nk ckp kt mak bapak aku...yang aku sayang sgt kt dorang...kt adik beradik aku...soh jage mak apak aku tu...my miss D...take care of urself sayang, i love u so much!..kot2 tgh menembak moment peluru tu terbang2...aku kene tembak...ha..kompom la kan..klu kene tembak kat kaki tak pe...ni kes klu kene tembak kat kepala ni head shot...


*sume gmbr ni rate nye tinggi...susah mau dapat...so mahal la...ahahah

4 iDeas:

chotz January 8, 2009 at 1:33 AM  

all those pics can tell many stories.. terpulang kpd individu.. aku plg suke pic yg pakcik bwk anak2 dia dlm hujan.. sgt2 menonjol kegigihan & kesengsaraan pakcik tu utk berpindah/melarikan diri ke kem2 pelarian (ni dr kaca mata aku)

Anonymous January 8, 2009 at 8:52 AM  

mmm bojeng kau tak sanggup tapi lau dh terpakse ape boleh wat..go head..cita2 mu itu..

psst: aku dh amik pic.diana-k hhe..ko leh see"n"lepak kat blog kau hehhe(jgn marah arr!!)..ko jag diana tue baik2 die mmgsesuai dgn ko..tapi??..opss aku tak ckp kat sini..hehhe

ok u my fenz right........sekian gua cau dulu..

bojeng January 8, 2009 at 9:15 AM  

ko mmg udah menaik kan tahap kesabaraan aku ke tahap tertinggi dewa vishnu la kf...klu lu nk amik gmbr tu lu leh amik senyap2...klu lu nk kutuk wa xensem ke hape ke lu ckp je...wa xde hal...n klu wa tau lu amik gmbr tu lu wat mende tah pape lu nahas beb...wa separe hangin ni...org lain pon tgk puji ckp cantik gak...tp tak le berkelakuan aneh cam lu ni...lu saje nk provoke wa ke ape??? ha...now lu mesti ingt lu tgh bicara sama bojeng k....hark!!

AK January 10, 2009 at 1:52 AM  

erm
sume gambar tuh mmg menceritakan cerita
tapi kan
kalo tak salah la
aku penah baca ada gambar2 perang mcm kat atas ni yang fake
sampai dibicara kat mahkamah lagi
tatau lak gambar mana, aku baca artikel je....

bro, jangan riso la...
kalo ko nak g berperang, ko jangan riso pasal miss d ko tuh...
aku leh jagakan!

MUAHAHHAHA!!!~

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP