Wednesday, November 19, 2008

Trip to AQUARIA....




hahaha...aku hampir terlupa yang aku ade snapy² kt sane....ni baru hingt...tinggal kan keje opis..upload dulu...wakakaka....b4 masuk tu...aku layan la dorang2 ni posing2 gitu...background mesti KLCC la kan..hehe...yang si adib plak...KAY ELL ci ci....wakakakaka xpe la kecik lagi ..tp alahai comel nye la....wakaka...tu anak buah aku lagi sorang tu..Nurul Izzah Aqilah...tersenyum je...good gurl...so...kitorang menghabiskan mase hampir 3jam kt sane...hav fun la..layan dak2 kecik ni sume...aku kan suke je melayan dak2 kecik ni...suke je time dorang hepi..lari sini sane...tp aku pelik nape la ade mak bapak bile anak dorang belari lari even kt taman...eish eish...biar la dorang nk rase bebas kan...btol tak...ok...daa....LUV u ALL!!! ahaks...macam pompuan plak...ah..lantak la...wa nye famili mesti la wa sayang....chow....

2 iDeas:

maDemoIseLLe rFa November 20, 2008 at 1:11 AM  

wopps....
i saw pic QILA la...
lalalala~~~ @}-- cutie baby

mwaaaach skali tuk QILA....!!!~~~

bojeng November 20, 2008 at 8:34 AM  

haha...qila ek...the debab gurl...yehaa...!!!

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP