Wednesday, November 19, 2008

kEmAnaMenGhiLanG????

where is it????


aku kembali dgn gambar yang tah pape...tp pada aku...macam ade mende la gmbr ni...sbb time skang ni gmbr ni mcm kene ngn aku....how to fix this prob??? cube itam tu mesti dah ilang kan...n how i want to fix it??? gitu lah cte nye....haha..tp pade korang...aku rase boleh la korang nk berkarya menggune kan gmbr ni....wa harap kumbang sepi dapat tolong wa ungkapkan..hahaha...so kali ni dlm komen aku...aku nk korang buat satu quote tuk gmbr ni...wah..best gak main camni kan....ok ok..mule kan..n silekan....

3 iDeas:

bojeng November 20, 2008 at 2:59 PM  

hahaha....xde sape ke nk komen gmbr ni n challenge my quote????

yaperda....

lima-alpha-november November 22, 2008 at 3:11 PM  

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

bojeng November 24, 2008 at 9:25 AM  

cayala L@N...lu sahut cabaran wa....sape lagi...speak out here....nk aku ckp ke??
ok la...aku cont with new quote....ko tgk yang ilang je kan..nape korang nk pening??? kan bnyk yang kaler itam tu kan...mmg same..but klu korang jage bebaik ok la jugak macam yang ilang tu...cume yang ilang tu the best bagi korang kan...so now...mate aku dah terbukak...hati dah tertutup di tutup dgn itam yang aku dah jmp balik...

chalow...

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP