Sunday, November 28, 2010

dugaan - cabaran - kepahitan - kemanisan

dugaan tak pernah lari dalam idup nih kan...tempuh aje...


sgt bnyk cabaran...kadang2 terase tercabar dengan cabaran yang datang...so cabaran yang macam2 tu sume lah yang ajar aku ni...

hehehe....

kt atas tu kire macam appetizer la...wakakakak...

salam sume~~
hello all~

for those yang suke bace atau jalan2 kt blog ni...terima kasih...

sgt lame tak menaip kt sini...

ups n down la skang...yang paham alhamdulilah la...yang tak paham ape boleh buat, mmg sifat manusia gitu...xpe..aku tak amik ati langsung...

bile pk balik..cam xadil dunia ni kan..
sebab ape aku ckp camtu?
ye la....aku ramai gak kawan...ade yang belajar tinggi, ade yang wat keje sendiri lepas SPM, ade yang merantau...macam2 lah...
so...aku tgk...ramai yang berjaya...tp aku lagi suke yang jenis berjaya dgn usaha sendiri tu....macam aku...belajar pon berhutang...PTPTN la ape lagi kan...ade plak jenis dapat biasiswa...mmg senyum la dorang...ok la...tp yang aku rase kagum...yang belajar nk idup sendiri tanpa pelajaran tinggi tapi mampu setaraf dgn yang belajar tinggi2 ni...amat kagum...
dan aku berbalik ke root nye la..keadilan idup dalam dunia ni bukan kite tentukan...kite cume jalan kan ape yang patut dijalankan.. :)

maka dengan itu...ade beberapa aku nk nekad untuk tahun baru yang datang...
insyaAllah..walaupon keadaan aku masih tersepit dengan macam2 yang hanye aku sendiri tau..
tp tu sume tak jejaskan impian aku...harap korang sume yang kenal aku...yang tak penah henti2 support aku...yang tak berkire ngan aku...alhamdulilah..anda sume adalah yang terbaik penah aku dapat...thanks all!

tuk tah berapa kali nye....aku masih meminta support korang...meminta perhatian korang..meminta jasa baik korang tuk tunjuk ajar mane yang aku masih kurang...

sekian..

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP