Tuesday, January 12, 2010

.:kesibukan:.

hehe...macam bagus je tajuk kan..

sori la...bukan takmo update...tp tgh kejap mase...hehehe...
ok..sat lagi aku bagi best nye update...first reveal custom aku...hehehe...

biase lah tahun ni kan aku berazam lebih sket...
nk cari sen lebih nk amik ikt anak orang yang mmg aku sayang tu....
*hint*

insyaAllah klu korang sume reader aku selalu doakan kejayaan sesama umat...kompom la dalam tahun ni ikatan kitorang bertukar title....amiiinnn (mari ramai2 sebut amiin ni)...

hamba hanye merancang dan tak penah putus usaha sejak 1.1.2010...
DIE yang tentukan...dan harapan mmg ape yang d rancang jalan seperti biase....

so...kepada sesape reader aku yang ade kawan2 ke korang ke nk kawin..leh la usha service photgrphy aku...lepas ni aku ade surprise tuk next customer aku...aku gerenti PUAS HATI!!! tak tipu....

k geng salam...

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP