Wednesday, October 7, 2009

.:the lamb n chicken:.

hehehehe....assalamualaikum...
alhamdulilah..mood shot sudah dapat balik...

ni gmbr time aku n my sweety gufren Diana g makan kt one of the food shop at Terminal 2 Seremban.

agak lame tak makan western style...maklum la...perut ni penuh lemang, lontong, rendang, tempe...haa..macam2 lagi traditional foods kan...so selera bertukar plak la...

cam biase...all this picture was taken with my Canon 400D attached with 28mm f2.8 presented by toyol...hehehe

so...aku shot aje...juz use Lightroom to make all this picas cantik...n put some my own watermark "bojeng400d.blogspot.com"

hehe...enjoy it ya...

"we call it kambing" hahahaha

lamb chop....chop...chop...

"they complete each other"

cam sedap kan....alhamdulilah la mmg sedap..heeee

ni la name tempat makan kitorang aritu...

ni cyg aku nye diner...hehehe

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP