Friday, October 23, 2009

.:24th:.

Assalamualaikum….
Bismillahirahmanirahim…
Hurmmmm…tak reti nk explain camne…tak reti nk bgtau cemane…macam ade sesuatu yang tak kene…macam ade sesuatu yang nak jadi…ape sume ni?
Selalu org ckp..sabar tu sebahagian daripada iman…yup..admit it…
Ok la..cte pasal birthday la kan…19 Oktober aritu…ari isnin…cam selalu birthday aku hanye disambut dgn ucapan dari kawan aku jek…takde pon nk celebrate² luar dari biase…tak pon aku bagi hadiah tuk diri sendiri…selalu aku beli kasut tuk diri aku…setiap kali pon aku beli kasut…tp tahun ni extra la sket…aku cuti arini…tak semua bende yang jadi bermula dgn indah btol?
So..my baby diana datang awal kat aku…kitorang dah janji arini nk kuar makan²…so aku pon excited la..tetiap kali aku nk jumpe die pon aku excited..ye la…aku yang pilih die…aku yang start suke now aku sayang die..n aku target die ni aku nk wat jadi wife aku…(jgn ckp aku poyo ke ape k…ni doa aku…so klu korang suke..doakan kami bersama selamanye.. thanks.. )
insyaAllah one fine day she will get her ring from me…itu janji aku dlm hidup aku…n itu still akan surprise kan die jugak…hehehe…ok la…pada hari yang same…aku ajak die tgk wayang..so semangat gk la kan..dah lame tk nonton ngn die…tapi dah smpi depan GSC nye kaunter tiket…die kate xmo plak…haish…berangin gak la…n aku kene control myself…so aku diam…klu aku diam n die diam..mmg sampai bile2 la aku xsejuk…tp aritu ..aku suke plak style die…die pandai sejuk kan aku…jarang die nk wat camni..tu pasal aku ade pelik sket…n lepas tu aku doa die akan selalu camtu…amiiinnn…
melayan aku…tarik aku sini sane…try hard nk senyumkan aku balik…n aku suke effort die aritu…so tak lame pon aku nk angin..kejap jek…thanks bu…I love ur style on that day…so..die ajak g makan…aku kenyang lagi…pelik la..memacam yang memelik kan aku…so aku diam jek la…aku tau arini besday aku…die tamau aku sedih²…so die kate die nk blnje aku..aku ckp tak kesah…asal sedap..die kate g chilis..dlm otak aku..ni mesti ade org nyanyi² anto kek…stenderd chilis la kan…so ready jek …aku tgk gurl aku ni cam tak tentu arah...pandang kiri kanan…ok..kitorang dapat seat…duduk xsampai seminit…die ckp..”jom duk sane” aku ikut jek la…aku tgk xde pon tempat kosong kat sane…so…aku layan jek la..tetibe kan…ade satu meja tu…sume org tgk menu macam tak bawak spek..hahah…dlm hati aku laju jek “pehal korang tak penah tgk menu ke?” dalam hati…tapi…aku cam kenal salah sorang…hahaha..sume tu kawan² aku rupenye…adeh…ni mmg aku tak sangka la…tetibe biskut, bart, ida, ajlan, n fiza pon ade…hehehe..sume ni my miss diana yang set…heee…thanks so much buu!!!!! Love u lah!!!
Tak sangka la die wat camni…heheh..suke n aku terharu…FIRST TIME aku dapat camni…yang best sume tu Best Friends aku…n special friends kitorang…hehehe…pastu ade nyanyi² anta kek kecik tu…hehe..sorry la takde gmbr..almaklumla…photographer nye besday kan…heheheh…so borak²…macam² cte lame pasal aku kuar…hehehehe
So…this is my birthday
So…my wish for this birthday…ade 3 mende…I can tell u all just 2 things…1. I hope my mum n dad selamat dapat haji tahun ni…2. Semoga idup aku lebih senang dunia dan akhirat…n 3. Aku rase korang pon tau ape aku wish yang ke-3 ni…so I will fight for it…heheh…yang penting no more wish kereta…hahaha…aku dah kurang beb bab tu…aku dah sedar…ayat sms kak ayu GBM tu sedarkan aku…hehehe..thanks kak…for the simple n big sms…hehe

Ok…that’s all…juz from me..
Erman bin Ibrahim…

5 iDeas:

Akmar Anuar October 23, 2009 at 7:10 PM  

bro erman, harap2 bro dapat jadi hubby yg sah untuk kak diana kay tu..
sweet sangat tengok korang dua..

jangan risau, i will pray for both of you! ;)

Amiha Ayu October 23, 2009 at 7:37 PM  

ha..
a year wiser k?

korang ni mmg akak buat mcm adik2 akak dah...

seronok to know u had fun on ur day.

:)
happy belated jeng!

b good!

Diana-k October 23, 2009 at 9:51 PM  

i love u too sweety!!!!!!
mmuuaahhh!!!

lima-alpha-november October 26, 2009 at 2:00 PM  

nyanyi2 erk

Anonymous October 30, 2009 at 11:51 AM  

having glitter day from da one u xpectd wil be da most momentos ever...wishin hepi n great day ...
skali janji diucap..biarlaa trus menjadi realiti....")..pray for both of u...")

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP