Wednesday, August 5, 2009

.:Datin Seri Rosmah:.

phuewhhh....agak berpeluh aku nk tulis name die jadi tajuk entri...hahahaha...takpe la...sebab ni kan kerja kumpulan kitorang kan...so kene la masuk dlm belog ni...ngehngehngeh....


http://www.pmo.gov.my/datinrosmah

waht???? so pinkkkkkkk dude....hahahah....tp kene la sebab die pompuan kan....n suka ati die la nk kaler ape kan...klu korang tak suke kaler pink...ade access nk tukar kaler k kt dlm site ni...hahaha..promote plak aku..ngehngeh...the kerawang idea nice.....that the most aku suke...
so kt atas tu ade link nye kan...g la surf sendiri...try try..kasi hits die lagi bersepah2...
hahahahah

hurm....unsung hero??? hahahah...itu la yang DSR ni ckp dlm speech die...haha...tp SMPKE la...iaitu opis aku....tp org kuat di sebalik sume ni...yang pakai baju putih tie pink tu....hahaah...khussairiee...azhar org kedua penting...n aku tak penting pon...aku cume bagi semangat kt dorang jek...hahah..kerja2 aku dirahsiakan...sebab ade org opis bace gak blog aku ni....but..inilah hasil kerja kami....hehehe...

ni plak dak opis aku yang bertungkus lumus nk siap kan majlis ni...kami bertiga dah tak masuk campur dah dlm hal ni....hahaha...yang wat gaye cam tah pape depan tu...pegang mic tu...zam...die tade 2 mingu g kursus....sunyi la aku takde jiran...huhuhuh...yang pakai jacket tu...sya.....syamil....baik org nye...sore die best....nyanyi lagu sampai tahap AF tau..hahaha...pompuan 2 org tu...azreen...SINGLE lagi...ha...aku promote ko reen....backpackers die ni...aku pon tabik spring kt die...haa...lagi sorang tu...PUAN nazilah...hormat hormat...manager tu...hehehe...ok ye kak...

uiks???? ade penambahan???? hahahaha...zam still cube wat gaye menarik perhatian awek2 yang terbace blog ni nanti...wakakakak...sebelah reen tu...emry...ha..ni la kawan fedanza...fedanza ni abg aku yang same kelab kete....ngaku die ni abg la...tp suke pagl atuk...hehehe...tok bi mane?hahaha.. ha...hujungggggggg sekali....adalah paling hebat! ENCIK TUAN HAJI SAMSURI....bosss aku...the bigg boss.....tabik tabik...haa...takleh lebih2....cukuppp.....nnt klu jmp die....tego jek...baikkkk die ni...

hehehe...kitorang lagi....jgn la marah....azhar aku sekali tgk macam dato' la.....aku doakan ko dapat title tu bro....sebab ko mmg patut dapat...hehehe...aku camni pon cukup la....syukur..alhamdulilah...khu...ko lagi hebat....nnt kite p jmp 'mak' ek...bisnes bisnes....hehehe..

ha....ni lebih kurang semua la opis aku ni...tp ade gak tak cukup....aku mane??? cari je yang ade nmpk cahaya keimanan sket kt belakng tu...hahahah...

aduh...terpakse ni...hahaha....press conf...pergh....site die ni sesak dari semalam sampai la arini...hits naik 100 setiap 3 minit....hebat!!! khu dah mule risau...takut kene hack...hahaha....biase la...org dah start cari kesalahan...but...just think the KARMA....if u do sumthing gud....it is gud...if u done bad...hurm....bad la dapat kan...hehehe...

bye....

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP