Wednesday, July 29, 2009

.:APS3 Class:.

for your information...this week...3 hari aku kene g worksyop Adobe Photoshop CS3...anjuran Iverson Sdn Bhd....dan ditaja oleh Pejabat Perdana Menteri....

heheh...jgn salah sangke ye...mmg kitorang kene apply kursus2 camni...so aku apply la ape yang ade kene mengena ngn keje...

ahh....tak best btol la nk menaip mlm ni...

cte sket2 je la...
best jugak la pegi worksyop ni...dapat tau dalam lagi pasal Photoshop...pastu bersyukur la...sape nk anta lagi kan...mahal ni...

tapi kekadang merepek gak die ajar...hahaha...layan kan aje la...


haa...ni aku tak ingt la lesson yang ke berape...tapi aku layan kan aje la...korang nmpk tak beberape gambar yang ade dlm monitor tu...ha....die soh kitorang wat Selection..gune selection tools...so wat la...tekun ni...hahaha...badan malas...otak penat...otak ke lain...

buat punye buat....hahaha...aku dapat idea yang sgt buhsan...dah tgh malas kan...wat pon tak sungguh....tp bile sungguh2 sampai....haa......hasil nye dibawah...hahaha

ha....ni la hasil bile dh mule bersungguh2...dah macam ape pon aku tak tau....tapi aku name kan watak ni.."carlitontosal bord"...hahaha...
car - carrot
li-cili
ton-buah zaiton
to-tomato
sal-salad
bord-chopping board

kire ok la tu kan....ok tu je la....mood mmg kelaut mlm ni....
assalamualaikum....
sekian..
1 MALAYSIA...

2 iDeas:

Gua! July 31, 2009 at 10:07 AM  

eh eh..tetiba ada lak 1Malaysia? hahahahahaa

Amiha Ayu August 1, 2009 at 11:48 AM  

kelaut??
selat melaka?
:P

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP