Thursday, June 11, 2009

.:poison & honey & pain:.

hello...gud morning...untuk memulakan hari ini dengan baik, ceria, dan bersemangat...jom kite tengok lebah ni...hahaha...yaperda aku pepagi ni kan...ni la name nye kalau tak boleh tdo...hahaha...

ok kaler lebah ni kuning...dan selalu dikaitkan dengan warna diraja la kan....
lebah ni kecik je...n kumpulan lebah ni mengisap ekstrak manisan yang ade dlam bunga untuk diproses kt kilang dorang tuk dijadikan madu...dan sekiranye lebah ni panas ati ngn org kaco die...die leh sengat...dan madu yang dihasilkan tadi kan...bukan untuk kegunaan lebah2 ni pon...manusia gak yang gune...
so????????



so kesimpulan nye...ade org jenis cam lebah ni...
agak tidak menonjol dikalangan yang lain...tetapi bila menghadirkan diri selalunya orang akan perasan...
bende yang termanis ade dlm diri nye...
dan bende yang menyengat yang boleh mendatang kan sakit jugak ade dlm diri nye...ye la...lepas kene sengat sakit la kan..klu wat nye yang jenis hardcore tu masuk sepital korang lepas kene sengat...tetapi...die juge boleh membuat perkara yang sangat manis untuk manusia lain...so korang perasan tak...klu ade term "queen control" jek kan...icon karikatur lebah menyerupai manusia la yang selalu digunakan...ini adalah salah satu faktor nye....
hehehe...sekian hasil pemikiran kritis aku tuk pagi khamis ni...
assalamualaikum....

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP