Sunday, April 19, 2009

.:slumdog gambling life:.

hurm...ape kes tajuk camtu kan...
aku pon tak tau nape..yang aku tau...aku cam dah dapat rase...aku kene stop sumthing n aku kene make sumthing...time begin!!!
gambling my life...gambling my money...gambling all i have...to get the better one....sume ni dah sampai mase bagi aku tuk melangkah ke satu level yang org tak kan percaye aku leh buat...dan aku berjanji pada diri aku sendir yang aku akan wat....aku btau korang ni sebab aku nk korang jadi saksi pada sume ini....klu aku berjaya...ikutlah step gambling ni....insyaAllah melayu pasti boleh jugak....sekian...aku harap yang membace ni panjat kan lah doa tuk aku supaya berjaya..dan sekiranya berjaya...NAZAR aku....aku wat kenduri bg korang share sume ni....
hehe...ok...doakan kejayaan aku ye kalian semua...
JOM kite KemBali ke Shot² aku...hihih..

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP