Sunday, March 29, 2009

.:mari melompat:.

lompatan satu : dengan muke yang bersungguh...aku melompat...hahaha...sgt la kecik otot kaki ku yang sgt comel itu...haha...hanye tulang kelihatan....


lompatan dua : kangkangan hebat dari aku....wakakaka....flash too harsh kt kaki kiri akku...


lompatan tiga : kalay muke aku tu serius sket...aku leh mintak jadi model selepas micheal jordan ni...hahahahah


lompatan empat : hahaha...bersungguh gile muke....ah...selambe lah...payah ooo nk lompat2 ni....hahahaha

6 iDeas:

*ayu* March 29, 2009 at 7:14 AM  

ni apa keje melompat ni jeng? frust x dpt dating kah? hiks!

Diana-k March 29, 2009 at 10:00 AM  

kak ayuuuu....
Kalo bleh yan pn nk lompat cengginiii...wakakaka...
Kite wat lompatan gbm reramai nakk??? Ahhahaha apee laaa ghoman eh nanti kann..

It's me... L@N March 29, 2009 at 9:37 PM  

sapo sapo nak lompat leh ar den tangkap gambor ekauorang

the.flyingtoyol.inc March 30, 2009 at 4:36 PM  

Lompat si katak lompat, (kambeng jadi katak plak.....)
Lompat lah tinggi-tinggi, (so tuan puteri bleh kiss.....)
Cepat lah adik cepat,
Cepat bangun pagi-pagi...... (sbb suker sangat buat aktiviti menyeluk.... wakakakaka.... hanya aku, lan n loyai jer yg paham....akakakakaka)

Akakakakakakakaka.......

bojeng March 30, 2009 at 4:58 PM  

wakakaka....barang bukti tu dah takde kan??? hahahahaha
siot jek lagu eko tuzyuhl....hahahah

Anonymous March 31, 2009 at 12:00 PM  

kalo dpt mesej ini silalah chating..ada perhitungan yang perlu dilunaskan! huh

http://kontan.fotopages.com

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP