Wednesday, March 18, 2009

.:the legend:.


the legend....haa....bukan moto yamaha lagenda ye...wakakaka...korang rase kan ape kene mengena aku ngn legend??? ha....aku nk ingtkan ini bukan john legend...kakaka....tp aku tercreative sebelum tdo mlm td...so aku shre ngn korang k...hehehe...so ape kate korang??? sape yang paham masuk die??? am i a legend??? hurm........so lets think with me...dun think for me...pergh macam ayat paklah..."bekerja dengan saya dan bukan bekerja untuk saya"
hahahahahha

8 iDeas:

Diana-k March 18, 2009 at 1:55 PM  

eisk eisk eisk..
makin parah dah...

bojeng March 18, 2009 at 2:05 PM  

ape yang parah yang????

Anonymous March 18, 2009 at 5:09 PM  

dah macam org negro je aku tgk ko ni.. wakaka


-NYUM-

bojeng March 18, 2009 at 5:38 PM  

haha....dah itam putih mmg la cam negro...wakakakak...macam aku kenal nyum ni sape....meor mane????hahahahaha

lima-alpha-november March 19, 2009 at 5:01 PM  

tapi background tu wa respect... baik punye chicken chicken belakang lu.. tapi gelap ar pulak.... adus... hahahahaha....

attyfir March 19, 2009 at 7:33 PM  

uit..bojeng bertuko..

haya_yaya March 20, 2009 at 12:47 PM  

aisehhh jeng...akak ingat bob marley td...tgk lagi skalik,jengjenggaley la pulok...;p

vernoz March 20, 2009 at 3:58 PM  

jeng...mcm pengedar dadah pun ada muka lu mcm tuh....huhuhuhuhu

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP