Monday, January 12, 2009

tagged by my miss D....

Perkara tentang blog anda yang cuba disampaikan!

MOTIF UTAMA : nk share kt korang pasal gmbr2 yang aku dah amik sume n nk korang komen sbb dari komen korang la aku leh tambah skill n tau ape selera org

motif kurang utama : crite2 pasal ape yang aku dah lalu dlm idup ni...(kalau xde gmbr nk publish)

Sejak bilakah anda berblog?

ntah la...tp 2008 la...lepas buy my DSLR....flickr pon ade... g la usya.. www.flickr.com/photos/bojeng

Blog manakah/siapakah influence anda untuk berblog?


xde sesape pon....pepandai sendiri jek...kate ari2 ngadap pc kan..kene cari mende lain tuk sentiase setia depan pc ni...

Ada ceritakah tentang blog2 itu?

picture can tell u million of stories....hehehe...(jawapan mudah dan selamat)

Adakah anda ketagihan blog yang ketara?

xla sgt...bleh hendel lagi la...kire buah ati aku miss D tu tak penah bising lagi....kengkawan aku pon xpenah nk kecoh2 lagi...mak bapak aku pon cam suke je...so ok lagi la kot...

Apakah keutamaan anda. menulis entry di blog sendiri atau membaca entry di blog org. atau mengomen entry org!
  1. buat entry sesuke ati...
  2. pasti kan entry tu tidak menghina pihak lawan...
  3. bace entry org dgn memek muke yang serius...tp kekadang gelak gak...dan terliur gak klu cte pasal makan...dan org yang suke cte pasal makan 2 org je...satu my miss D http://missdianakay.blogspot.com n my bro toyol http://flyingtoyol.blogspot.com/....dorang berdua kalau cte pasal makan...pergh...membuat kan aku lari dari time table makan aku...hahaha
Apakah yang cuba anda publishkan setiap kali?

Photo Of The Day....

Apakah keburukan berblog bagi anda?

Hah......keburukan eh......
bnyk gak kot....tp ntah la...klu bende2 buruk ni ready je....coz kite dah wat kan...so ready to rumble....wakakaka

Apakah kebaikan berblog bagi anda?

Kebaikannn plakkkk eh....:
dapat bnyk kenalan...tu je la...kekadang dapat DUIT....wakaka...tp xde la beribu....cukup la lepas makan sehari..ok la...janji HALAL...

Pernahkah anda cancel niat untuk post satu entry berkaitan dengan seseorang kerana takut dia akan baca?

Pernah....sbb ayat lagi power pade bercucuk tanam...wakakakak

Siapakah org yg anda kenal dahulu sblm sama2 berblog?

ramai gak b4 n after blogging...

Siapakah blogger yg telah jd kawan semeja?

ramai dah...semeja sebantal sekatil pon ade beb...ha...sehati sejiwa pon ade...
tp ni cte semeja kan...so aritu dah makan semeja dgn kak red n GBM...ha dah kire semeja dah tu...n klu selain semeje...sam.mar.jla.hizam.oyai.sma

Jika ini adalah kriteria seorang blogger, adakah anda setuju? ada penambahan atau penolakan?

1.1) org yg suka memerhati.
1.2) org yg tak tahu express apa yg sedang mereka alami.
1.3) org yg mahu tahu apa pandangan org tentangnya

ok kot....ntah la....malas nk pikir mende2 camni...lantak korang la...asal sume ok...n klu ade problem...korang tau nk handle...tu je la...blog korang hak korang responsible korang...tu aje..

Adakah anda kisah dengan entry rakan2 blogger?

Sangat kisah

Blog tak patut ada tapi pernah dibaca dengan bersungguh2

xminat nk bace...ish ish..klu bace kang mule la phone gf aku berbunyi2 "yang ade gosip baru ni..." hahahaha...n tu pasal aku memutuskan aku xmo bace...wakakakak

Ucapan anda kepada teman bloggers:

keep on blogging...be a great malaysian blogger...be a hero...safe the world...safe mother of nature...upgrade ur sivic minded n play safe with the blog...wakakakak

sbb yang tag aku ni pon kekasih aku kan....so aku saje2 nk tag kengkawan aku la...sbb dorang cam xde idea nk update dorang nye blog....
-ajlan
-aiman
-loyai
-bro toyol
-bro isma..(wakakakak kene jugak...ah lantak..)
-vernoz
-kumbang sepi
-R
dah la tu ramai plak...aku promote blog dorang sekali...aku dah link under name dorang tu...

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP