Saturday, January 3, 2009

bermula tahun 2009

lambat tak aku wat entry tuk 2009 aku??? xde la lambat mane kan....cume aku rase senang nk bercerita tanpa gambar wat seketika....hurm...2008 dah berlalu...dan yang wa pasti xkan berulang dan aku takkan jmp 2008 lagi...hish..bnyk sungguh klu nk cte 2008 ni....satu yang lawak bodoh aku wat tahun ni...aku jual v6 pastu beli v6 balik...hahaha..ntah pape kan...sbb wa sayang club wa kot...sampai la ni ade rase hati nk jual...tp time ade org nkbeli kate tak jadi...ha..sampai tu ha tahap nye...aku rase aku dah ckp...2008 aku colorful beb...hehehe...berwarna warni...ramai org aku kenal...ramai yang aku berkawan....so sume tu best la..
ade yang tak best gak....yang tak best tak yah cte la k...buang mase...hehehe..pas 2 3 hari 2009 ni lalu...wa rase badi 2008 tu ade lagi....hiesh....apo kejadah nye kan....badi tu bukan la ape..tu macam badi berterusan..hehehe..so aku kene sabar n tabah je nk harung sume mende tu...

korang tau tak nape aku lambar wat entry ni tuk 2009...sbb aku tgu sesuatu...ha....xpe nnt korang tau la..aku ade entry khas tuk die..hehehe..so i choose 030109 la....pukul brape ek??? dalam pukul 730pm @ BTS....haha...aku release 100%...i gave her 100% too...hehehehehe...it was a very very great thing that happen in my life...n i will care for it...wat this thing ek??? hahaha..my next entry k....tgu sabo je la...sbb aku nk g join diner with kak red, bro sirman, kak ayu, kak ros, kak sid, kak d n my only one my miss d...dah tentu she with me kan...so..nnt2 la entry yang agak membuat kan k.red n gbm leh simpah bojeng lagi...sbb nk wat entry yang lebih penting dulu...hehehe...salam...lalalalalala....


"keep the balance bro" thank to u bro...i will remember this word!!!

10 iDeas:

Anonymous January 4, 2009 at 10:28 AM  

emm oklah tue slmt tahun baru..semoge tercpai azam2mu itu..

p/s:-kf see"n" wait posting ape yg gempaq yg ko nk entry tue?

Diana-k January 4, 2009 at 3:11 PM  

hik hik hik...

adenium January 4, 2009 at 4:07 PM  

tadaaaaa... bojeng ni aku 1st time tinggal jejak... dtg byk kali dah... tapi selama nih aku terbang... ..jom exchange link ye...

Azly_Zackry January 4, 2009 at 7:30 PM  

hey bojeng...
aku kwn AK....dtg portluck aritue...
salam perkenalan di awal thn 2009...
make a frenz!!cheers!!huhu

I.L.Y.A.N.I.E January 5, 2009 at 12:33 AM  

huhu..

x sabar nk tgk next entry...

nyibuk kan...hahah

bojeng January 5, 2009 at 9:45 AM  

azly : ooo...kawan AK...kkkkkk...salam kenal...klu jmp luar tu tego la wa...xdehal nye..nnt leh minum2...lu banjer...hahahah

ilyanie : ????? nape xsabar ni???? hahaha

Amiha Ayu January 5, 2009 at 2:59 PM  

patut nya komen untuk latest entry ko.. meh akak nak habaq skets..
aku x puas la bc entry tu! banyak no nak sorok nya...

isk!

bojeng January 5, 2009 at 3:37 PM  

kak ayu : kak ayu nk tau lebih ke?? ala......hehehe...face to face bojeng cte k...hehehe

AK January 5, 2009 at 8:23 PM  

slamat 1430 H n 2009!
supaya tahun ini memberi seribu kebahagian buat kalian...

*komen skema*

Anonymous January 6, 2009 at 9:21 PM  

i agree your idea ! very nice blog

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP