Monday, December 15, 2008

the REAL....:)

trio in action!!!

ha ni la....salah satu dari gmbr ni la yang aku PURPLE kan....kesan khas tu disiapkan khas untuk die la...hehe...gmbr ni aku amik berteman kan tun toyol,tun isma dan ajlan...kat mane aku pon tak tau tempatnye...so...dlm mencarik arah tujuan idup mlm jumaat tu..akhirnye 2 orh OTAI ni call...haha..pe lagi follow je la...hahaha...so lepak ngn dorang best...pasal enjin mlm tu sifu aku yang bnyk pasal kete which is tun isma tak kasi jual enjin tu..so aku akan tetap berenjin turbo yang berbekal kan 218HP itu...(hahaa...kena kan nk btau HP enjin) so..kite kembali mencerita kan pasal gmbr ni...line2 tu sume kete yang lalu kat situ...aperture tinggi kan la...so more aperture more detail..btol tak tun???? n shuter kompom lame la kan...30" please....so...TRIPOD!!! musti ado la kan...kang kok bergogar gmbr korang...klu bergogar mulo la nk memaki..hahaa...ntah tak reti nk ckp pe dah...layan je la....

3 iDeas:

Oga_Speed December 17, 2008 at 1:34 AM  

huhu..lawa2...nie ke yg wat aku tggu2 ko tu?wakakaka

bojeng December 17, 2008 at 3:05 AM  

ha...ni la gmbr nye yg wat ko tgu2 aku..pastu ko bls esok nye ye ...wat aku tgu ko sampai tertunggang kt tepi hway tu ek?????

Isma Kadir December 17, 2008 at 1:32 PM  

Bojeng... Cun! Tapi aku belum post aku punya lagi. Nak buat cerita lagi. Nanti meh la kita gi shooting lg. Kali ni ground level lak.

Gambar tu kt MRR2. Lokasi dirahsiakan. hahaha. Hanya org yg pegi je tahu.

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP