Tuesday, December 16, 2008

good huh??~!!

hurm....HOW TO GET A GOOD SHOT? haha...macam2 care...ni la salah satu care yang diambil oleh wanita lingkungan lewat 20an ini..hahahha..hambik kau terkangkang...aku rase bukan aku yang snap pic ni...aku rase die yang snap...layan...tp btol...macam2 keadaan kite nk amik gmbr sbb xnk terlepas scene yang menaraik tu kan..haha...klu macam aku...korang dah leh tgk dlm blog kengkawan aku...hahaha..."Photo of Photographer of The Year" hahahahha....nengok je la...

1 iDeas:

Oga_Speed December 17, 2008 at 1:29 AM  

bro..bro...cine mane lak nie bro...haha...sempat lg erk...power2...

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP