Wednesday, December 10, 2008

picture for today....heheh

k..arini aku up kan gmbr2 baru...so tgk n komen...

1.tokey cendol plaing gempak kat malaysia...yehaaa


2. paku :: nmpk tua kan?? karat²...tp korang tgk camne tegap nye paku ni...hurm....pikir kan la...


3.hurm....kesabaran membawa ketenangan dan kejayaan...

4.usang nye la kan...but still can be use...makne nye..jgn memperlekeh kan warga emas..hehehe



5.
hurm...ni aku tak tau ape moralnye...tp try la pikirkan...but aku suke je nengok scene camni...air tu cam manje² kt kaki aku..hurm..sumthing special for me...tp for u all aku tak tau la..percikan air tu mmg salah satu fevret aku dlm menembak gmbr laut....sekian

5 iDeas:

obm December 10, 2008 at 10:39 AM  

gah skali foto2 nya

Diana-k December 10, 2008 at 11:44 AM  

cun..cun...

lima-alpha-november December 10, 2008 at 2:42 PM  

1. LEMAN DAWI... thumb up.. pemurah lagi peramah.. mam le cendol dia... tambah la selagi mampu... wa pernah diurut dada ngan leman dawi neh...

2. paku karat.. biar pun tegap.. mmg hebat.. jgn dijoko sarang tebuan... macam tu gak paku karat neh, makan diri nanti wo...

Oga_Speed December 11, 2008 at 12:51 AM  

gud job bro...gud job...

bojeng December 12, 2008 at 8:48 AM  

haha...thanks to all....support camni la yang wat wa lagi seronok nk g amik gambo....ye haa......

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP