Tuesday, December 30, 2008

MELANG Bapak Ku....haha


ha...aku balik kg mgu lepas yang cuti agak lame ni kan...cam biase la...melempiaskan rindu kt parent aku....hahaha...paling best mak aku main2 kepale aku yang botak ni....dgn dialog "nape la ko botak ni man...heish.." pastu gelak sambil usap2 kepale wa....hahaha...

hurm...best bile blk kg ni makan je...sume best2...dapat2 lak sume adik beradik aku ade kan...tu yang lagi feeling tu...pastu anak buah dah pandai berckp...hambik la layan kan...hahaha

wa tgk bapak wa ni bz je..wa tanye la...ha...mak wa pe lagi...meh sini mama tunjuk kt ko man..
maka terkeluar la sijil yang aku attach gmbr kt atas tu....hahahahhaa...tak sangka bapak ku org kuat melang skang....hahahaha...aku ingt kan ketua taman je...ha...sekali melang2 die pegang...power cik brahim...hehehe...aku pon terkejut...patut la bz manjang...tp wa btau la...jgn sampai badan letih2 sudah la...wat keje amal ni bagus kan...so aku doa yang bebaik tuk mak bapak aku...semoga panjang kan umor mereka ya ALLAH...amiin....

5 iDeas:

Diana-k December 30, 2008 at 2:15 PM  

aaamminnnnn!!!!! muehehhee

Anonymous December 30, 2008 at 2:34 PM  

mende melang tuh???

Diana-k December 30, 2008 at 3:29 PM  

Melang tuh name tempat kt Kuala Pilah.....(ceeehh budget tau dah skang kan..)

Anonymous December 30, 2008 at 4:02 PM  

emm biasalha ank ibu katakan..emm lagi bes makan masakan ibu..hehehehhe..ok lah bro slm maal hijrah..gua cau dulu..see my blog ok..

Anonymous December 30, 2008 at 4:34 PM  

owhh nama tempat..mekacih adik manis...ingat mcm PAILANG..hehhee

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP