Tuesday, November 4, 2008

Sifuk here i come..haha

Jambatan Wawasan @ Putrajaya

TUN!!!! amacam??? aku sahut cabaran eko ni....hehehe...xpasti la ape komen eko kan...tp setelah lame aku asik gmbr org je...mlm td aku membuang mase aku tuk men'set up'kan satu gmbr yang pernah eko mintak aku try amik...keke...so..now aku tgu komen eko je ni tun...yang lelain pon leh komen..blom puas dgn gmbr ni??? ha...ade lagi..tp biar aku bg yang ni dulu....jambatan inilah sepasangan kekasih melempiaskan perasaan kasih sayang mereka....alhamdulilah..terjalin juga...heheh...komen la ye...bg thumb up or down...sile sile...

7 iDeas:

lima-alpha-november November 4, 2008 at 8:03 PM  

let me be a first... pasal gambarajah kalau diikutkan dari teknik wa tak berapa pandai nak komen... tapi kalau diikutkan dari suasana... Thumb up... wa tau sebab apa lu jadikan jambatan neh sebagai subject... it's so romantic... suasana yang suram... cukup indah dan sesuai untuk berkasih... tapi bukan maksiat tau... bagi wa, wa nak iktiraf jambatan neh sebagai "jambatan cinta" yang menghubungkan dua hati...

Anonymous November 4, 2008 at 9:21 PM  

jeng...brape aperture and setting utk gambo ni?

Gua! November 5, 2008 at 9:44 AM  

hahahahaa..jambatan cinta eh? agree...yehaaa..!

Farazila November 5, 2008 at 9:02 PM  

erm....yeahhh....
cantik...klu amek dan nmpk kan tasik maybe lagi menyerlahkan suasana romantik ittew..

i likeee!!!!

the.flyingtoyol.inc November 9, 2008 at 3:17 PM  

jeng... berapa ISO eko pki nih.... mcm tinggi sangat jek... g satu, apasal horizon nampak senget ekk??? ker mata aku yg senget? hehehehe.....

bojeng November 10, 2008 at 12:20 AM  

ISO tk hingat...
haha...gmbr tu mmg senget...macam biase la aku mmg senget je amik gambar...hahah

bojeng November 10, 2008 at 8:25 AM  

terima kasih atas komen yang membina...aku akan pastikan yang lebih baik pasni....amiin...doakan aku semua....yaeh!!!

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP