Thursday, November 6, 2008

contest!!@@@~~~~!!!????

waduh...dah 2 hari aku kene g seminar...terputus hubungan internet ngn pc aku....ternyata aku takleh jauh dari nin sume...hahaha....punye la semangat...wakakaka...

lagi2 berjauhan ngn adobe cs3...n literoom...waduh...xbleh blah.....aku kene kumpul bajet lebih ni....mesti agkat satu mac gak ni ...kasi letak umah baru....baru la idup meriah....awek mesti bising pastu sbb asal call je wat pe tu??? tgh edit gambar...wakakakaka....xde la saje je kasi meriah ngn kepoyoan aku ni....saje sbb dah lame x entry blog ni...

ok kt sini...aku nk korang sume pembaca blog aku...aku nk adakan satu pertandingan photography....setiap penyertaan RM2....dan dimasukkan ke dalam maybank acc aku....lepas aku receive RM2....baru aku akan masukkan kan gmbr korang yang telah korang emel kan ke v6ersclub@gmail.com dan gmbr ni akan dijurikan oleh semau manusia yang access web aku nnt..so ..setiap pertandingan mesti ade hadiah kan...so...tolong war war kan kt seramai yang mungkin....soh dorang bagi feedback dgn mengoment di bojeng400d.blogspot.com
tolong ye,,,,,heheheh

7 iDeas:

Diana-k November 8, 2008 at 10:52 AM  

bagik gambar bogel bleh ke yang??
hahahahaaks

bojeng November 8, 2008 at 5:14 PM  

boleh....itu kire art gak tu yang,,,hahaha

Farazila November 8, 2008 at 9:29 PM  

wah...
ade bt contest ler....
bagus2..good jon..
hope ramai la yg nk join okiesss..

Djebat November 9, 2008 at 11:43 PM  

more info, more info..
katagori ke apa ke yang berkenaan..dah le sms x balas, nak soh aku call le tu..huhuhu

resakse November 10, 2008 at 7:48 AM  

ooo nak beli mac ye...baik ko test dulu mac sesapa sblom ko beli. Klu nak bole mai umah aku test. Cam xsesuai ngan konyer jiwa jek. Tak guna pakai Mac kalau asyik bootcamp je manjang.

- my 2 kupang

bojeng November 10, 2008 at 2:34 PM  

tenkiu sakse atas komen itu...
jiwa aku erk??? hehe...macam awek aku plak ko ni se tau camne jiwa aku...hehehe..thanks again se...aku test mac ko nnt...

Anonymous November 11, 2008 at 1:39 AM  

uikk....
aku awek die pn x tercapai akal bojeng ni sejiwa MAC or tak
wakakaka
hebat la encik sakse ni.... :D

eh-eh I nak msuk la contest YOU ni...
tp FREE of charge bley x?

pastu kan,,,hadiah die nak MAC pro ;)

bleyyyyy kan.......kann....

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP