Monday, January 25, 2010

.:saya suke kuning ini:.

KUNING....sinonim dgn kaler raje2 kan? tapi kuning jugak masuk dlm warna kegemaran saya... dan baru2 ni NIKE...keluarkan pulak kasut bola NIKE VAPOR SUPERFLY...fuhhh...saya amat truja~~!

ade sape2 nk taja aku kasut jenis dibawah ini? amat sesuai kaler ni tuk org Negeri Sembilan seperti aku...haha~~

1 iDeas:

Joy.Inc February 21, 2010 at 11:06 AM  

compo yang baik.. kaler tone pon sesuai.. syabas.. teruskan dengan gigih.. klu bleh turunkn iso tuh smpi btol-2 sesuai ngan persekitaran.. kekekekeke... (nak komen kan) kahkahkahkah...

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP