Wednesday, December 30, 2009

.:Trip with PCM's childrens:.

hurmm....taktau aku nk update ape....tapi aku nk bagi tau gak la...last week aku join la kanak² riang dari kilang Panasonic Communication Malaysia (PCM) **btol ke??**


dorang ni baru lepas dapat bonus...so ade sen lebih nk jalan² la...destinasi pilihan dorang adalah Melaka...aku join dari KL la...so ape motif gmbr kt bawah kan???

motif nye adalah...aku takmo perjalanan aku ke Melaka nnt menjadi tragedi...so aku pon bertindak pantas pada siang hari tu pergi berjumpa sahabat yang sebati iaitu Lan TokiDoki...(tunggu la Lan..this week i'll get my Tiger) hahahahah...

pegi opis Lan...tgu die kuar nk henjut aku g sparepart sesame...padahal aku leh je beli sendiri..hahaha..saje nk ngade²...so beli Shell punye minyak itam walaupon minyak tu kaler kuning tetap panggil minyak itam...dan beli la BOSCH punye filter....so...RM98....takpe...demi kereta kesayangan...pastu balik opis Lan balik...brader yang tgh kemas kete die kt situ tolong aku menukar minyak enjin aku....sgt kemas kerja nye...aku puas hati...upah die nk RM5...hish...tak berbaloi...sebab die melayu...aku kenal...aku bg RM10...melayu kene tolong melayu!!!!

so lepas tu Fendy datang...die ni mmg hardcore V6ers ni..haha...kitorang g makan ayam kampung kt kg.baru...sodap!!! aku belasah je belacan n budu...asal selera aku tajam!!!

pastu g kedai tayar...aku pon terfikir...ni je mase yang aku ade tuk wat sume keje ni..klu tak..manjang sibuk kt opis jek...so...kire² duit sket...ah...kasi tukar 4 biji tayar + 1 set lock nut kaler merah yang baru...hensem kete aku...melayan la RM550...tayar tetap MADE IN JAPAN ok....JDM lover!!!

so...malam pon sampai...aku relax² jek..sebab aku nk merembat mlm ni....geng kanak² riang PCM dah gerak 30minit awal...so...aku baru terhegeh2 nk start kete nk isi minyak nk jalan...hahaha

tetapiiii....

aku sampai kt tol jasin 90minit lebih awal dari dorang....cehh!!!

so kesimpulan..aku kene tido dulu la kejap kat sane....
kete aku masih boleh melepasi 190km/h....hehehe...sekali sekala je wat gile...


i love this type of engineee......pranggggg...



haa.....gmbr kt bawah ni la segerombolan manusia yang menjadi staff PCM....tahniah!!! tak penah aku dapat tau kilang sekedekut kilang ni....hahaha..maaf lah...ni Acong jugak yang mengaku....(aku takyah tunjuk mane satu Acong kot...sebab korang sume leh teka...hahaha)

aku kenape ade dlm gmbar???
sebab aku kan suke menyibuk....ahhh..lantak...ini camera aku...tripod aku...photoshop aku...hahahaha...

kitorang stay kt LRP....aku tatau maksud nye...jap aku try...opss...otak aku dah terpikir mende lucah..hahaha

dorang mmg had fun....aku? fun jugek la...tapi Acong....aku bangga ngn ko!!! hahahahah....

4 iDeas:

the.flyingtoyol.inc December 30, 2009 at 7:58 PM  

Laaaaa..... aku hingatkan PCM tu Persatuan Cinte Malaya .... hehehehehehe...

bojeng December 31, 2009 at 1:18 AM  

haiyaa...ini sekali komen....terbalik bumi woooo....

Diana-k December 31, 2009 at 1:51 PM  

eyyyy apersall pi letakk company nyer name tuuuuu???
eisskkkkk

saye keje kt tmpt lain..bkn disitu...
muahahaha

Gua! January 5, 2010 at 12:19 PM  

hehehe...gelak bley? hehehe..acongg aconggg

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP