Friday, July 3, 2009

.:are-deep:.

Nama : Ahmad Adib Amsyar Ahmah Afendi
Umur : 3 tahun
D.O.B : aku tatau...hahahah...

ni la anak buah versi lelaki yang aku ade....sorang ni je la cucu lelaki mak n pak aku...heheh...skang ni dah kuat membebel....huh!!!

bnyk bunyik ngn die korang kompom kene komplen ngn dak kinit ni...gmbr belah kiri tu cubaan nk wat simbol 'peace' tapi tu yang jadi...hahaha...lantak ko la dib....ngehngeh...

tokey lori die ni...sume permainan die ade kaitan ngn lori...lori bomba...lori angkut kete...lori pasir...sume jenis lori...hahaha...jgn jadi drebar lori dah...ehehehe...

1 iDeas:

Mrs Fendy July 6, 2009 at 9:30 AM  

hahahaha... biarlah dia nak jadi tokey lory pun...janji tiap-tiap bulan masyuk...:) Silap-silap nanti anakku ini di kurniakan Dato' oleh Tunku Mukriz... hahahaha...

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP