Monday, May 4, 2009

.:My Classmate Wedding:.

sooooorrryyyyyyyyyyy...kitorang nk enterframe dulu...kitorang HIJAU mlm tu...kempen "the environmentals" aku diteruskan dengan pemakaian baju hijau...hehehe...ok tak kitorang??? ade rase manis2 tak tgk gmbr ni??? hahahaha....over botol...

Mrs Bojeng n Mr Bojeng



before aku trus menaip...quote kt bawah gmbr ni salah...aku belom ubah sebab malas nk ubah..nnt lah aku ubah k...

ok ni gadis tudung itam ni salah sorang bertaraf angel pada Miss D ni...name die Ain Zalikha...dan die TAKEN ok...bulan 7 ni tunang...so...yang tgh tu la kelasmate aku...Normarini Ariffin...hurm...kawin dah ko ye kak..hehe...aku kan ketua kelas dulu..so aku kene pantau sape yang dah kawin ke belom...hahahaha...

diana_k,marini,ain


ni aku edit 2 gmbr jadi satu...kesukaan aku la kan sebab aku TAKDE wide lens...hahaha...xkesah...kreatif beyond averythings...btol kah ayat aku tu...ah...lantak...ha...sebenar nye tak cukup korum ni...ayu xde..sebab die g kelas piano...pergh main piano minah tu dah....aku admire gile la klu die main piano kaler putih..pastu main lagu apologize..hehehehe....

barisan aweks2 yang dah BERPUNYE....hahahaha...


itu lah mempelai nye...Azwan name laki tu...tinggi beb laki ni...hish...nk kene tinggi cam die gak la...kalauuuu...bolehhh...hahaha...

ni sebab ade 2 camera la ni...nk pandang mane???? ha..pilih.....hahaha....pengantin laki pandang main photog...pengantin pompuan pndg aku...lina n shime sep sikit...baby pandang mane tu yang??? ehehehe,,,dayah n kelly pon suke nk enterframe kt main photog ek...hahaha...but we had fun that day....for the second time aku tgk adi mamat asal kelantan tu tak sabat nk makan cendol shariff...hahaha..adi adi...sape ade??? tgu la k...

0 iDeas:

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP