Friday, May 22, 2009

.:FOUL!!:.

time aku tulis karangan aku ni...dlm badan aku ni ade hati...dalam hati tu ade perasaan...dan perasaan itu lah yang aku tak dapat nk gambarkan betape sedih nye aku semalam arini dan mungkin berlarutan entah berapa lama...

kalau orang ckp air mata lelaki sangat susah nk kuar kan??? sebab ape? ntah la...aku pon tak dapat nk jawab sebab aku sebagai insan yang AMAT lemah ni mengaku akan kelemahan aku...disamping kekuatan yang wa ade...wa jugak mempunyai bnyk kelemahan...selama ni wa sangat berhati2 dalam setiap ape yang wa buat pe yang wa laku kan...tetapi wa tetap MANUSIA yang sempurna ciptaan nye tetapi mempunyai bnyk KELEMAHAN...

satu kesalahan yang memang wa xleh trima...mmg wa sakit....mmg wa susah nk elok...wa xtau camne care wa nk elok kan ni...wa tak tau!!!!

manusia....bile sebut pasal manusia....sangat bermacam ragam...bnyk ragam nye...wa sendiri ade ragam wa sendiri...wa juga TIDAK SEMPURNA...wa mmg sentiasa melakukan kesalahan...tapi kali ni wa trase mmg kesalahan wa akan dihukum...wa dapat rase perasaan takut tu menyulubungi wa....wa cube elak...tapi wa xdapat...wa takut...wa takut!!!

seminggu wa kursus kt ipoh...tak setiap hari kt sane wa tenang...bila wa dapat ketenangan wa...wa bersyukur...tapi setiap kali..pasti ade dugaan nye...tapi kali ni dugaan yang datang wa rase sangat besar...wa mmg trase takut tuk hadapi nye...wa ngaku wa salah dalam hal ni..tp kesalahan wa masih boleh dimaafkan wa rase lah...tp wa tak nmpk tanda maaf tu akan datang kt wa....

badan wa penat...otak wa kusut...mate wa letih....tapi wa xdapat tdo lena...wa sentiasa berjage...asal wa terjage je...mule la wa pk kan balik hal ni...wa tak tau ape yang patut wa buat...ade sorang je yang paham keadaan wa skang...

walaupon dalam pada masa yang sama....wa dapat sedikit rezeki....tapi wa masih tak dapat nk tersenyum...senyum2 yang wa wat sume plastik....wa pakse muke wa ni senyum...padahal dalam hati ni tuhan saje yang tau..kesalahan wa kali melibatkan kelemahan teragung wa....kompom wa mmg lemah la...wa tak tau camne wa nk tenang kali ni...mase ni la wa dapat paham keadaan sebenar antara WANG dan KEBAHAGIAAN....sebanyak mane pon wang/duit yang wa ade....wa tetap akan pilih jalan tuk dapat kan kebahagiaan....tp wa takut sume tu ilang...

wa mmg FOUL la kali ni...wa mmg trase sgt wa foul kali ni...susah wa nk letak diri wa kt landasan yang wa letak selama ni...wa sendiri yang babas kan diri wa sendiri...memang besar dugaan kali ni...

ape yang wa perlu wat skang??? tolong lah....

"Ya Allah ya tuhan ku kembali kan ketenangan hamba kerdil mu ini...kembali kan kebahagiaan ku ya Allah...ya Allah...aku memohon padamu...kau tunjuk kan lah jalan penyelesaian pada ku ya Allah..."

(my big bro.....help me......disaster!!!)

3 iDeas:

atty's May 23, 2009 at 8:54 AM  

siannya bojeng..semoga bojeng dpt kebahagian yg di cari..

mournie May 24, 2009 at 2:10 AM  

agaknya hukum karma kot........

mournie May 24, 2009 at 2:10 AM  

agaknya hukum karma kot........

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP