Monday, April 13, 2009

.:TRAINING COMPLETED:.

front

back

hurmm...ok guys...so hampir 8 bulan aku menuntut...dan sampai rosak kitlens aku tu...aku try cari some idea in shooting...skang aku dah rase aku brani amik job...after aku print my shot aritu...so...pakej aku memang untuk pasangan atau customer yang mmg nk hasil yang memuaskan dan pada harga berpatutan...aku bukan pro tp aku suke wat keje macam org pro...tp pada harga amatur...so sape yang terbace blog ni...or terlintas ke kengkawan yang nk kawin tgh cari photographer murah...so leh kenalkan aku ng dorang...

"amateur that produces professional work"

2 iDeas:

Joy.Inc April 13, 2009 at 6:33 PM  

Satu peng-hijrahan yg baik... Wa ngan anish pon dalam proses menaik taraf kemampuan diri.. kita sama-2 usaha bro.. mana tau nanti kita akan jadik photographer yg terulung di m'sia.. hehehehe

bojeng April 13, 2009 at 7:28 PM  

kekeke..
insyaAllah...amiin..

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP