Sunday, March 8, 2009

.:WRD 1114:.

hurm....WELCOME....hahaha...padahal dah nk dekat sebulan aku pakai moto ni...lepas aku jual kete aku tu...aku beli moto ni dari member berpangkat abg kepada aku...Encik Ismamuradi...hehehe...die bagi trus ngn nombor2 die sekali...klu korang terserampak ngn WPY14...pastu swift plete 1114 n pasni akan kuar WSQ14....ha...tu die la tu...hahaha....moto ni sume ckp cantik, nmpk garang la ape la...padahallllllllllllllllllllllllll.....hahaha...setakat ni yang potong moto ni 135LC jek la...moto lain tak penah lagik...ok la tu kan...so aku berpuas hati la ngn moto ni walaupon ramai ckp xbest kan...tp aku dah suke...p aku kisah....yang penting aku ade sikit soul abg2 aku tu....hahahahaha.....thanks tun....tp klu moto ni kt isma kan..bersih jek...klu kt aku...alahai sian moto ni...xberbasuh...susah la...klu ade umah cam isma tu kan best....amiiin...hehehe

7 iDeas:

haya_yaya March 10, 2009 at 2:39 PM  

tebayang2 D dok kt blakang...
ptt ler misi nguruskan badan..mau kasi lentik...ecewahhhh...

Diana-k March 10, 2009 at 3:33 PM  

amboii kak yaya...
ekekkekekee
takder makneee nyer nak lentik2..

FS March 13, 2009 at 11:40 AM  

hahaha..bley ke lentik? naik pun takut...blah la lu !

Loyai_Drift aka JoyTT March 13, 2009 at 8:48 PM  

btol ar tuh.. lentik amat.. smpi mat rempit jual moto beb tgk.. kekeke.. Abg Jen9 belanje siotttt.. kekekeke...

Isma Kadir March 16, 2009 at 5:18 PM  

Iye ker D? Dia bila duduk jer kt belakang tu automatik composisi badan passenger tu melentik... hehe. Jgn mare, gurau jek.

Jeng, wa pun sedey ar dgr moto tu kotor. Basuh ar... hehe.

vernoz March 17, 2009 at 2:48 PM  

wa rasa bojeng beli motor tuh sebab dia memang nak suh D belajar melentik...training awal2 beb...wakakaka...stategi lu wa bleh baca arr jeng..

jeng..motor cun..jaga le bro..owner dulu jaga baik punya..

Diana-k March 18, 2009 at 2:47 PM  

ehhh dah naik dahh.
mane ader lentikk..
tipuuuu tol korang....

bro isma..kalo naik motor baru bro..tu kommpoommm lentik selentik2nyer...hihihihihih

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP