Saturday, December 20, 2008

wa dah termakan santau....hehehe

FROM MISS DIANA KAY

Kay....time saye nak menyantau oranggg ...sapeeeeeeeeeeee?????


V-sixersssss!!! padan muke korang....jawabbbb tag diana niee!!! tak kireeeeeee!!!!
muauauahahhahaha


1. bojeng
2. Tun (aaaaaa bleh laa bro..hiihihihss)
3. loyai
4. FS
5. lan


ha....ye...saye jawab nih....hehehehehe


1. Pernah tak anda jalan sorang2, pastu terserempak dengan couple. Si lelaki asyik pandang2 anda.

:: hahaha...penah beb...wa pandang balik...pastu kene pukul...wa tau la wa hensem...takyah la sampai pukul wa kan...chii btol mamat tu...wa dendam beb ngn die...tgu r wa jmp lu ..wa simbah asid muke lu bai...hahahahah
.
2. Pernah tak orang ingat anda bukan anda yang sepatutnya. (Cth: eh, ko ni dah kahwin kan? Eh, ko ni kerja spital kan? Eh, ko ni belajar lagi kan? Eh, ko ni adik hans Isaac kan? Eh, ko ni yang aku jumpa kat Lombok kan?)

:: klu aku btau korang fakta ..korang kompom muntah...hahahha...so bende ni pernah terjadi...ingt aku ni macam2 la...tp yang best dak kecik panggil aku...eh atuk...hahaha...muke aku same ngn muke atuk die...gile tua aku...hahahha

3. Pernah tak drive dan sesat. Atau pun jadi co-pilot tapi anda punca kesesatan.

:: hahaha....sesat....amalan ku ketika drive....wakakakakka...selalu sesat!!!

4. Apa cita2 yang orang tak nak buat tapi anda je beria2 nak jadi.

:: berperang...best wooo....bleh main tembak2 btol2..hahaha..nk mampos btol cita2 aku ni...

5. Kalau ada, ceritakan satu dari kisah2 sedih dalam hidup anda. (tak payah cari yang 'paling sedih' sbb aku tahu, korang bukan ingat sangat pun)

:: sedih??? sedih susah la sbb kene gali dalam sket...hurm...ade la...wa tak dapat sambung study bidang kejuruteraan walaupon wa score je fizik , kimia , n add math...

6. Kalau anda seorang yang pernah nakal dan jahat, cuba ingatkan satu kes yang anda nyesal tak sudah lepas buat kerja tu.

:: mencuri beb...wa kecik2 suke mencuri...tp skang tak lagi...wa menyesal la curi duit org sakit...org yang sakit tu bapak member wa....aduss jahat nye la....blame myself....aku harap dosa aku diampunkan olehNYA

7. Apa perkara yang anda suka buat sejak dua menjak ni? Dulu2 pulak, apa hobi2 anda?

:: hurm...xde la plak...sbb dari dulu aku mmg suke amik gmbr...tp skang ni aku da ade DSLR sendirik...tu pasal nmpk cam aku bru beriye kan....

:: hobi wa??? hurm...graphic designer...pecah kan pale otak nk reka design baru...wa paling menyampah design wa kene tolak dgn org tua...(L@N tau hal ni) wa buat dah cantik siap dapat pujian dari oversea lagik...sedap2 je die kate wa punye design zaman dulu....padahal!!! DAM....main game..berjalan...teman my SHOPAHOLIC super gufren...hehehe...dan hobi paling best mengopek bersama dia...hahahahah

8. Apa pesanan penjaga anda yang paling diingat dan selalu membuatkan anda beringat2?

:: ha....mak mak korang pon selalu pesan camni...ni mama wa pesan "man...solat jgn tinggal...simpan duit jgn boros...kite bukan kaye...selalu berdoa...mama selalu doa tuk eman yang baik²...mama nk eman jadi anak yang bergune..." wa tak penah lupe sepatah pon...alhamdulilah...semenjak 2menjak ni...kate2 ni makin dapat wa ikut...hehehe...
kalau bapak wa plak "man..papa nk ko keje btol...simpan duit...(dan yang terbaru nye peringtan la) jage die btol2...." pergh.....siap kene ingt kan ngn bapak aku tu....hehehehe....RSETU itu PENTING...(kab ba ra kab alip ta nun = KABARKATAN) hahahahaha

9. Apakah ketakutan yang masih menghantui anda?

:: hurm...dosa lame ku...boleh kah diampuni....huhuhuhu menangis wa minta ampun kat ALLAH ni beb...dan wa takut gak dosa antara manusia sesama manusia...tolong la maafkan wa....amiiin...

10. Dah itu je. anda dah makan?

:: makan??? time aku type santau ni...wa lapar lagik...sbb td wa makan mee goreng mamak yang tak best...ish..nk makan McD....tak samapai ajat...ramai gile org...tp wa dapat "makan" yang lagi best....hehehehe...wa dapat rase "IKHLAS" td....alhamdulilah...hehehe...


ha....udah udah la ye my MISS DIANA KAY.....ops...hehehe....ah tak kire la....harap berpuas hati dgn jawapan tu....hehehehehe....

4 iDeas:

lima-alpha-november December 20, 2008 at 3:07 AM  

hahahaha... hihihihi... ka ba ra tarob banna...wa teringat cite tu... cite apr erk... yang ilyanna berlakun.. laki tu jadi mohamad adif..

Diana-k December 20, 2008 at 6:15 AM  

aaaaaaa kiss sket tok GOnEJENG niee.......!!!

bojeng December 22, 2008 at 8:59 AM  

wa dapat kiss la ..... nk lagi..hehehe

bojeng December 22, 2008 at 8:59 AM  

cite ...dunia baru L@N....pierre andre berlakon...hahahah

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP