Tuesday, December 9, 2008

nape aku HEPPY????

hahaha....macam² mende wat aku tergelak sensorang skang ni...hahahah....tp best la skang ni....tp aku tetap beringat...setiap yang suke pasti ade duke....so im ready....hehehe...selagi kite wat ape yang DIE soh kite wat insyaAllah xde la rumit sgt life ni kot....so truskan kehidupan ini seperti baisa ya....(ni sebenarnye aku try nk ckp dlm slank hendon)....haha...sebut pasal indo ni...wa teringt sumbody yang dah lame aku tak jmp....hurm..ape kabar ek die skang??? xpe² nnt wa kasi setel ini prob....hopefully sume ok aja....yeah!!!! semalam kan AIDILADHA....so memecam kurban aku tgk...yang aku nmpk jelas...org kurban tumbang lembu la kan...tp macam sehabat aku..L@N...berkurban gak die ni...kene keje jage opis...dun worry L@N...ade rezeki ko ade la keje yang best tuk ko...but ready urself to take the challange je...hekhekhek...hurm...ni yang part aku nk senyum je ni...hahaha...ha tgk dah gelak dah....sume nye start pada pukul 4pm...bgn tdo tgk jam...halamakkkk...kul 4pm dah..zuhur blom lagi ni...trus berlari² anak ke tandas...n settle down all the things....so da siap mandi sume...tak pakai baju lagi ni...(tgk cermin...klu la badan aku macam Frank Martin kan best...hahahahahaha) pikir punye pikir...hah..sarung ajo baju melayu...pergh..satin plak tu...dem macam nk g nikah..hahah...pastu trus la bergerak blk...call mama n papa kate nk blk..ok...restu dah dapat...blk...tp dlm mintak restu tu ade plak permintaan dari papa...hahaha...OK PAPA!!!...hahaha...lawak lawak...korang ta u aku nk g mane??? ha..blk kampung lagi satu...where??? xmo gtau la..tp kt sempadan N9/Selangor la...hurm...agak jem jlm..tp sbb ikut jln lame ok je la...aman je kenderaan aku tu bergerak..haha..ha...sampai dah...waaallllaaa.....ramainyeee!!!!! tp nsb baik ade yang dah balik kate nye...hahaha...disebabkan kesengalan wa masih barada dlm diri..wa selambe aje la harung...haha..ha....masuk je umah..sume mate kat aku...walla...macam artis plak..hahaha..cam biase mcm parent aku ajar dari kecik..hormat org tua..aku pon ikut...so..mintak nk tumpang solat..hurm...pastu..ade plak ayat2 yang membuat solat aku kurang khusyuk....wahahaha...xpe..try to be more khusyuk after this...ehehehe....time borak² sambil makan ade plak one of her makcik...use her digicam...adus..siap record2 bagai...malu seh...tp wa relax...control...makan je...xde malu2...siap tambah..hahaha..pastu aku try CHOC CAKE yang die wat....hurm...mmg fevret gwe dong CHOC CAKE...walla...best!!! melt!!! sume rase ade...nk lagi...nk yang special punye...bleh???? ingt nk lepak jap je...alih² nk dekat 3 jam kot kt situ..melekat...tgk happy family nk blk umah memasing dah....tp ade sorang dak kecik ni..cute...mate die sgt la aku suke...baik plak ngn aku...lupe la name die...hahaha adus...pjg ni aku rase...klu boring mintak mahap la ye...sume org cukupppp la sporting kan...wahhhhh....siap bg line lagi...huhuhuhu....tak kesah la....yang penting aku tak wat salah...sume mende yang aku wat sekarang...both parents nampak n tahu....yeah!!!!! pentingggggg tu tau koranggg.....chow..!!!

1 iDeas:

lima-alpha-november December 9, 2008 at 11:11 AM  

hahaha.. wa stand by time raye... ngak apa apain.. udah biase.. ini baru raya haji.. lu tak tgk wa stand by raya puasa lagi.. dulu hatrick beb... lagi gile wa dibuatnye... tgk le taun depan... kalau wa stand by lagi.. malam raye lu layan la bangang wa lagi... pasneh wa nak jadi otromen ker? superman ke?? yang pasti terbaek... apa apa hal kalau sewel jgn jadi gile... buat gile gile tak pe...

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP