Tuesday, December 2, 2008

mate nye coklat ye....ngee...nice!!


mate sape ni??? pergh...lens ni best...mate ni sampai jadi camni...lawa ke mate ni????
i'll be watching u...u'll be watching me...hehehe

6 iDeas:

Loyai_Drift December 2, 2008 at 4:08 PM  

mata banyak nangis nie... hik3.. tak tau ar nangis gembira ker nangis duka.. huhuhu

E.I.M [echo india mike] December 2, 2008 at 4:15 PM  

hikhik....tu pasal ade org nk wat die hepi je skang ni....ngehngeh..best main mata dgn mata ni....sampai hati trus beb...

It's me... L@N December 2, 2008 at 4:34 PM  

tgk mata je dalam kepala aku... aku nak nyanyi... kalau korang tak suka.. aku peduli apa...

1... 2... 3...

Dari kerana mata...
yang mempunyai kuasa
Oh...aku tergoda, aku tergoda

FS December 2, 2008 at 5:50 PM  

mata wa pun ceklat gak beb...bile nak snap? ngehehehee

the.flyingtoyol December 2, 2008 at 7:04 PM  

Perkh... nasib baik tak de taik mate.... hehehehehe......

Cun compo!

Loyai_Drift December 4, 2008 at 6:33 PM  

alaa toyol.. klu ader taik mate pon abg jen9 dah edit kasik nampak mcm celak.. kuikuikui...

FS.. bijik mata ko buat aper nak snap.. buat sakit mata org yg tengok jer.. kakaka.. nak2 mata bekas abg ipar ko.. kakakaka

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP