Tuesday, October 21, 2008

ThaNkZZzz!!!!

the story start from 18th october 2008....
wat a day today...huhu punye la bersungguh aku spend my nite...tp gado plak yang aku dapat...aku mmg bengang la...tp ade plak support tak benti masuk dlm hp aku...huhuh..
midnite around 12.02am..dah jd 19th october kan...so...ade la 2 3 kerat msg masuk wish aku "happy birthday"...so thank to you all...but that nite not so my nite la...
ok esoknye la...siang tu heavy ngn parents..pastu open house umah member kat selayang...so aku pon relax jek la..tp lepas g umah ayin..gurlfren aku ni ajak la g "jmp kawan" katenye la...alamak...aku dah agak pelik nape nk jmp kawan leh main msg²..selalu call xbenti²...hahah dah die soh masuk satu bangunan tu..aku pon pelik..parking siap kene bayar tu...tp die yang bayarkan..xkesah la..heheh pastu naik tingkat atas sekali...tingkat 23..mak oi jatuh mati ni..haha...sekali dah sampai destinasi..pintu tu ade tulis "LUNA"..wat Luna Bar??? member nk amik barang kat situ??? pelik..pelik...kekeke...tp takpe..kesabaran aku masih membatasi kemarahan..hahaha..pastu dah duduk²..ade plak datang pizza n chicken wing..eh..sape plak order ni??? member xsampai lagi...pelik lagi aku...pastu aku pon menikmati KL dari atas bumbung..lawo gak tp keciwa la hujan time tu..kabus...klu x mesti aku dah tembak KL..haha....aku dah bingung dah..tetibe..ade la plak waitress n waiter ni datang bawak cake n satu lilin di nyalakan..alamak..huhu..surprise tuk aku rupe nye...alahai...malu..best..terharu..suke..sume ade...sume ni gufren aku la bikin ini gempak..alahai..pastu barang yang digembar gemburkan nk kasi member die tu..present aku...huhu..pastu mule la aku speechless..hahaha..tp great memory of mine..tp xde gmbr sebab mmg nasib fotographer camtu ..gmbr sendiri takde..hahah...thank..trima kasih...syukran...toce...

3 iDeas:

Anonymous October 21, 2008 at 1:00 PM  

hello-hello
correction statemen pls...
LUNA BAR is on floor 34th laa..
apedaaaa
hwahwahwa....!!

Mrs Fendy October 21, 2008 at 4:13 PM  

hai.. patut la hari tu tak nak singgah kat TTDi. ada suprise party rupenye... iyalah... family takde buat suprise party yek... anyway :HAPPY BIRTHDAY BRO:- Ingat pesan mama & papa... Jgn lupa suruhan Allah... Jauh apa yg dilarangNYA... Di doakan semoga panjang umur dan d murahkan rezeki... calon adik ipar mesti ikut 'family spec' tau... kalau tak nanti takut we all 'REJECT!!!' hahahaha....

bojeng October 21, 2008 at 5:28 PM  

ape la cte kawen ni...
duit pon x cukup lagi tau...
"family spec" ek???
oo..ade spec...klu camtu...biar family carik la long...nnt kene reject kompom den tanak kawen langsung....

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP