Tuesday, October 28, 2008

CUBA untuk setia~~~!

Cuba kau dengar... cuba untuk menjadi pendengar
Cuba kau cuba... masih mencuba
Diam bila ku cuba tuk berbicara dengan kamu... memberi perhatian ketika mendengar

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa sebenarnya aku padamu... ketika ini kau akan terfikir siapa diri ini sebanar nya
Mungkin sama dengan teman lain.. mungkin perasaan nye terhadap diri ni same dgn teman yang lain
Yang bisa kau buat begitu... die akan membuat seperti kita ini istimewa tp sebalik nya

Dan bila tiada lagi teman bermain... ketika pujaan nya hilang, kebosanan timbul
Kau pulang tuk dapatkan aku... tiba masa untuk die mencari diri ini kembali semata tuk kepentingan diri
Itulah aku padamu... itu la sebenarnya diri ini pada diri nya

Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu... masih setia menunggu walaupon sudah tahu apa kesudahan nye
Agar senang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

*maaf segala ketelanjuran yang telak diri ini laku kan...bukan untuk disengajakan tetapi diri ini tidak membenarkan diri kamu pergi ke pujaan kamu..tapi apakan daya diri ini hanya mampu menjadi pendengar, pelihat pada diri kamu ketika ketiadaan pujaan kamu...

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

**motif entry kali ni bukan la nk tunjuk kan aku fanatik faizal tahir..tp mmg aku suke lagu ni..dan pada masa yang sama aku secara beraliran trus dgn member aku tu trase kesedihan yang telah die trase pada saat ini...wa harap lu bace ape yang wa post ni...lu pikir balik...xde makne nk sedih kalau dah jadi camni...frust tetap frust..tu sbb aku pakai intercooler trust...sbb takut frust...haha...wa harap geng wa tu akan jumpa seseorang dlm mase terdekat ni yang boleh menjadi kan kekecewaan nye itu bukan lah yang paling teruk...bro....cool...bunge bukan sekuntum...bunge yang terlepas mmg indah tapi ko mesti pegang...kumbang tak pernah nak hinggap kat bunge yang busuk...DIE amat adil dalam hal ni...hehehe...cheers bro...mgu ni turun KL la...kite horey2....jom jom...

9 iDeas:

Gua! October 28, 2008 at 5:17 PM  

ghodah yo la jeng....apo nak buek?

bojeng October 28, 2008 at 5:22 PM  

nk rodah poie mano...saba...insyaALLAH..mlm ni gak die buzz ko....dunweri..
ko tunggu je ape hikmah kawan ngn bojeng...hahaha

Mrs Fendy October 28, 2008 at 5:30 PM  

jiwang karat lak pulak... tangkap lentok beb...

Anonymous October 28, 2008 at 8:42 PM  

hwahwahwahwa.....
waaah horey2 la pas patik hbs exam =(

btw to whom it may concern....
"i feel sowy to read your story....
hope everythg will be fine asap..
afterwards,, do practical the networking concept with good strategies ;) "

to my bf...
i love u so much!!!!
mwwaaach~!

Farazila October 28, 2008 at 10:18 PM  

kamu nie photographer jugak ker???

Diana-k October 30, 2008 at 2:21 AM  

pergghh....
slamber jer ko layan faizal tahir kan... ahhahaha

bojeng October 30, 2008 at 8:41 AM  

yup...amatur photographer...kekeke...faizal tahir la best...wakakakak

Gua! October 30, 2008 at 10:23 AM  

jom jom..horey2...lupakan yang sakit (perut lu laa..)

lima-alpha-november October 31, 2008 at 8:06 PM  

ye... horey horey... wa tunggu... wa tunggu uda dan dara nak berduet lagu "Aku dan dirimu"


Hola amigos amigos

ENTRY²

THIS IS...

this is wat we call "blog"...hahaha...so my blog is about my life, my job, my hating, n my photography challenge!! so enjoy it!!
All Malaysian Bloggers Project
HOW MANY MY VISITOR DUDE??
Website Hit Counter

  © JENGPHOTOGRAPHY WEBSITE maintain by MR.ERMAN IBRAHIM 2009

Kembali ke | Back to ATAS | TOP